رنگ های شاد طرفدار دارد یا برش های تازه

۲۹فروردین۱۳،

گفت و گو هنر آنلاین با طراح لباس:

مدرس دانشگاه و طراح لباس پیشکسوت گفت:با توجه به استقبال خوب مردم از جشنواره بین المللی مد و لباس فجر ۹۱ تعداد متقاضیان برای سفارشات به طراحان افزایش یافته است و طراحان سخت مشغول کار می باشند.

 زهرا کوشائی فرد در گفت و گو با خبرنگار مدولباس خبرگزاری هنر دربارهٔ طرح های بهاره گفت:امسال با توجه به استقبال خوب مردم از جشنواره بین المللی مد و لباس فجر ۹۱ تعداد متقاضیان برای سفارشات به طراحان به طور چشمگیری افزایش یافته و همین امر سبب فعالیت بیشتر طراحان جوان و دانشجو رشته طراحی لباس و دوخت شده است .،باید بگویم فقط شخص من برای این فصل پنصد طرح آمده کرده ام و به زودی به بازار خواهد آمد.

وی ادامه داد:با فرا رسیدن بهار و زنده شدن زمین و شکوفایی گل ها جامعه رنگ طبیعت را به خوبی حس کرده و به دنبال رنگ های شاد یا همان رنگی از طبیعت رفته اند و سر آغاز انتخاب رنگ های شاد در این فصل طبیعت است.

کوشائی فرد مطرح کرد :جدا از موضوع رنگ ها در فصول باید گفت برش طرح هم توجه مراجعه کنندگان را به خوبی جلب می کند اما در فصل زمستان چشم ها به دنبال برش خوب و تازه در یک لباس می باشند و در این فصل از سال یا تابستان فقط رنگ های شاد محبوبیت دارند.علاقه شخصی من طرح هایی با برش کم و اکثر اوقات ترکیبی از دو رنگ در پارچه یک لباس است .

این هنرمند در پایان به مخاطبین “هنر آنلاین “و علاقه مندان مد و لباس پیشنهادی حرفه ای داد:اگر می خواهید لباسی مناسب برای خودتان پیدا کنید که شما را قد بلند و لاغر اندام نشان دهد ،از لباس هایی که یغه آن شکل برگردان دارد استفاده کنید که اصولا یغه هفتی نامیده می گردد و این نوع یغه با این کارایی شامل همه از جمله :آقایان و بانوان هم می گردد .

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.