رنگ ها و شخصیت ها

خردلی، قرمز، آبی، خاکستری… رنگ‌های مختلف منعکس‌کننده احساسات و نوع نگاه ما به زندگی هستند. پیشنهاد می‌کنیم تست زیر را با دقت انجام دهید تا شگفت‌زده شوید. از میان این چرخه رنگی -بدون اینکه زیاد فکر کنید- یکی را انتخاب کرده و بعد توضیحات مربوط به آن را بخوانید. توضیحات، درواقع مربوط به شما و نوع نگاهی است که از درون به مسایل دارید.

زرد

قابل‌انعطاف‌، صرفه‌جو، باهوش

در جهت اهدافی قدم بر‌دارید که بتواند آینده خوبی را برایتان تضمین کند. بدون قیاس خود با دیگران به دنبال روشی هستید که شما را برتر جلوه دهد، اما گاهی جایگیری صحیحی ندارید و نمی‌توانید عقاید خود را به درستی به دیگران بفهمانید.

خاکستری روشن

مشکوک، دودل، مردد

همه چیز برای شما پیچیده است. به همه چیز مشکوک هستید. می‌ترسید زاویه دیدتان را تغییر دهید چون احساس می‌کنید دنیا به شما خیانت می‌کند. احساستان به شما می‌گوید حقیقتی که فکر می‌کنید هست معنی ندارد. برای خلاصی از این شک باید دنبال ریشه ماجرا باشید. ببینید اولین مرتبه کی و کجا دچار ترس شده‌اید و اعتمادتان را از دست داده‌اید.

قرمز

به دنبال امنیت، طرفدار سکون، فردگرا

به خودتان انگیزه و هیجان لازم برای ادامه کارها را در بهترین شرایط بدهید. ذهن کنجکاو شما باعث می‌شود به دنبال کار در زمینه‌های مختلف باشید. در زندگی اولویت اصلی خودتان هستید. تلاش می‌کنید تا خود را برتر نشان دهید اما برای موفق بودن بهتر است تفاوت‌هایتان را با دیگران بشناسید.

کاراملی

عاقل، محتاط، متعادل

زیاد به نحوه انجام امور فکر می‌کنید. به همین خاطر جنبه خوبآن را سنجیده و بهترین بهره را می‌برید. باهوش و منطقی‌ هستید؛ احساساتی بوده و گاهی با قلبتان تصمیم می?گیرید. برای بهترشدن کافی است به نیازهای احساسی‌تان بیشتر توجه کنید .

خردلی

ظاهربین، سرمایه‌گذار، افسون‌گر

به اندازه کافی به خود و زندگی‌تان توجه ندارید. بدون شناخت کافی در مورد توانایی‌های افراد به آنها افتخار می‌کنید. زندگی شخصی و حرفه‌ای شما با هم درآمیخته است. بدون توجه به باطن ظاهر افراد را می‌بینید و با شناخت توانایی‌هایتان نیازهایتان را برطرف کنید.

آبی لاجوردی

صادق، شاهد، هنرمند

در برقراری ارتباط کلامی و حرکتی قوی هستید. عادت به تجزیه و تحلیل عمق مسایل را دارید. ذاتا هنرمندید و بیشتر اجازه می‌دهید الهامات شما را رهبری کند. به حس ششم خود اعتماد ندارید. اگر به الهامات توجه نکنید و کسی در کنارتان نباشد تا در انتخاب به شما کمک کند ناگهان به بن‌بست می‌خورید. سعی کنید در بیشتر موارد به احساسات و حس ششم‌تان اعتماد کنید.

سبز

عادل، انسان‌گرا، دارای حس همبستگی

به سنت‌های خانوادگی ارزش زیادی می‌دهید و برای دیگران ارزش قائلید؛ اما آنها را وسیله قرار می‌دهید تا خود به خوشبختی برسید. خود را از درگیری‌های مستقیم دور نگه می‌دارید و دوست دارید در آرامش زندگی کنید. قبول نکردن ناتوانی‌ دیگران برایتان دردسرساز است پس ناتوانی?شان را برای بهترشدن بشناسید.

آبی

ضعیف، احساسی، امیدوار

در برابر مشکلات احساس ضعف دارید و گمان می‌کنید حتما باید دیگران به شما کمک کنند. به پاکسازی جسمی و روحی نیاز دارید تا احساس‌تان به درستی آزاد شود. امیدتان را حفظ کنید و با توکل بر توانایی‌های خود مشکلات را از سر راه‌تان بردارید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.