رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۴ خرداد سخنرانی می‌کنند

رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) سخنرانی می‌کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) ظهر چهارشنبه در نشستی خبری به بیان جزئیات مراسم سی و یکمین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداخت و اعلام کرد: تا پیش از امروز قرار بود تا به دلیل شیوع بیماری کرونا و در راستای عمل به دستورات ستاد ملی کرونا مراسم سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به صورت مختصر در حرم مطهر ایشان در تهران برگزار شود، اما به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ شان و جایگاه امام راحل، این مراسم منتفی شد.

وی گفت: قرار است حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران همچون سالیان گذشته به مناسبت سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران سخنرانی داشته باشند که این سخنرانی در محلی خارج از حرم امام راحل و بصورت زنده انجام و از شبکه های مختلفت رادیویی، تلوزیونی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی‌هایی که با رسانه ملی انجام شده است، قرار است ویژه برنامه هایی به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی تولید و از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش شود. همچنین بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با نهادهای مختلف در ایام سالروز رحلت امام راحل، شهرهای مختلف کشور در سرتاسر سیاه پوش خواهند شد.

به گفته انصاری قرار است در سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی، توزیع ۴ میلیون بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از حرم مطهر امام راحل آغاز شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.