رهقی:در پیکانشهر امکانات بهتری داریم

۲۴ام بهمن ،

رضا رهقی در گفت و گو با فارس در مورد کسب پیروزی یک بر صفر تیمش پس از هفته مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: خدا را هزار مرتبه شکر که در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم. حق ما در این مسابقات قبلی هم باخت نبود اما با بدشانسی روبرو می شدیم. کار سختی در ادامه مسابقات داریم و باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

وی در مورد دیدار مقابل سایپا، عنوان کرد: بازی بسیار حساسی در پیش داریم. با توجه به نزدیکی ۲ تیم در جدول پیروزی در این دیدار ۶ امتیازی است. امیدوارم با موفقیت در این دیدار شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

رهقی در مورد انتقال بازی های پیکان از ورزشگاه تختی به استادیوم پیکانشهر عنوان کرد: این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم و مورد توافق قرار گرفت. مابقی بازی های ما در مسابقات لیگ برتر در پیکانشهر برگزار می شود.

وی در مورد اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته اند، اظهار داشت: مشکلات زیادی در این ارتباط داشتیم. در ورزشگاه تختی به دلیل موقعیت جغرافیایی که داشت هر چه تلاش کردیم تا هوادارانی را برای تیم به دست بیاوریم ناکام ماندیم. بعد مسافت هم بسیار زیاد بود. با توجه به اینکه اکثر هتل ها در غرب تهران می باشند ما برای رسیدن ورزشگاه با توجه به ترافیکی که وجود داشت۶۰ تا ۹۰ دقیقه در راه بودیم. در پیکانشهر شرایط بسیار بهتری وجود دارد. پرسنل خود شرکت ایرانخودرو هم می باشند که طرفدار تیم می باشند و می توانند از پیکان حمایت کنند. امیدواریم بتوانیم از ۳ بازی پیش رو نهایت استفاده را ببریم و با تلاش و دوندگی امتیازات کاملی بگیریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.