“روئیدن در باد” را به دلیل شرایط نامناسب فیلم‌های فرهنگی اکران نمی‌کنم

حسن امجدی‌مقدم‌ تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در این باره به خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی”روئیدن در باد” را برای حضور در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان ارائه داده‌ایم. همچنین این فیلم سینمایی قرار است کمتر از دو ماه دیگر در جشنواره فیلم اسپانیا هم حضور داشته باشد.

وی درباره زمان اکران این فلیم سینمایی توضیح داد: قرار بود “روئیدن در باد” را مهرماه اکران کنیم اما متاسفانه با شرایطی که این روزها در اکران فیلم‌ها به وجود آمده است و با توجه به اینکه این فیلم نیز اثری فرهنگی است و مخاطب‌محور نیست ترجیح دادم در زمان مناسب تری فیلم را اکران کنم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: البته “روئیدن در باد” باید در زمان فعالیت مدارس اکران شود اما ترجیح می‌دهم تا مناسب شدن شرایط اکران فیلم‌های فرهنگی نمایش فیلم را چند ماه به تاخیر بیندازم اما تلاش می‌کنم تا قبل از آغاز جشنواره فیلم فجر فیلم را اکران کنم.

امجدی‌مقدم درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: برای کار دو گزینه سینمایی در دست دارم اما برنامه‌ریزی برای کار جدید نیز تابع شرایط سینما است و ریسک بالایی را می‌طلبد اما امیدوارم بتوانم به‌زودی یک اثر سینمایی را تولید کنم.

گوهر خیراندیش، امید زندگانی، حسین عابدینی، ذبیح افشار، یلدا قشقایی، کاظم هاشم‌زاده، ژیلا شاهی، محمدرضا خدایی، بهروز اله‌وردی و… و قاسم سید سیاح (بازیگرنوجوان) بازیگران فیلم سینمایی “روئیدن در باد” هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.