روابط‌عمومی‌سیما:نمی‌دانستیم‌زلزله‌آمده!

“سید تقی سهرابی” ، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در توجیه این اقدام ، دلایلی ذکر کرد که هیچ عقل سلیمی را قانع نمی کند. او در خصوص پخش برنامه خنده بازار از شبکه ۳سیما گفت: جواب این سوال را مدیر شبکه باید بدهد اما باید بگویم که زلزله یک حادثه غیر مترقبه است و شاید اگر مسئولین کنداکتور شبکه ۳ از این حادثه مطلع بودند این برنامه را پخش نمی کردند. به هر حال امروز تکرار این برنامه از کنداکتور شبکه ۳حذف شد ومطمئنا هیچ تعمدی در این کار وجود نداشته است.

خبرآنلاین: آقای سهرابی به گونه ای از بی اطلاعی مسئولان کنداکتور شبکه ۳ سخن می گوید که گویا برنامه خنده بازار همزمان با وقوع زلزله روی آنتن رفته است. در حالی که زلزله بعد از ظهر روز شنبه به وقوع پیوسته و برنامه خنده بازار شامگاه یکشنبه پخش شده است.

درحالیکه نوع پوشش خبری زلزله اخیر توسط صدا و سیما با حوادث مشابه نظیر سیل پاکستان و قحطی سومالی و … قابل مقایسه نبود، روزنامه ها و سایت های خبری رسالت خبر رسانی در این باره را به دوش کشیدند و شبکه های اجتماعی فضای مجازی نیز برای جمع آوری کمک های مردمی فعال شدند.
 
اما در این میان و به موازات حضور کمرنگ صدا و سیما در ماجرای زلزله ورزقان، شامگاه یکشنبه یعنی نزدیک به سی ساعت پس از وقوع زلزله، رسانه ملی اقدام به پخش برنامه طنز “خنده بازار” کرد و خشم ایرانیانی را که در عزای قربانیان زلزله سوگوار بودند را بر انگیخت.
 
اما این پایان هنر نمایی های مسؤولان صدا و سیما نبود. چرا که “سید تقی سهرابی” ، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در توجیه این اقدام ، دلایلی ذکر کرد که هیچ عقل سلیمی را قانع نمی کند. او در خصوص پخش برنامه خنده بازار از شبکه ۳سیما گفت: جواب این سوال را مدیر شبکه باید بدهد اما باید بگویم که زلزله یک حادثه غیر مترقبه است و شاید اگر مسئولین کنداکتور شبکه ۳ از این حادثه مطلع بودند این برنامه را پخش نمی کردند. به هر حال امروز تکرار این برنامه از کنداکتور شبکه ۳حذف شد ومطمئنا هیچ تعمدی در این کار وجود نداشته است.
 
آقای سهرابی به گونه ای از بی اطلاعی مسئولان کنداکتور شبکه ۳ سخن می گوید که گویا برنامه خنده بازار همزمان با وقوع زلزله روی آنتن رفته است. در حالی که زلزله بعد از ظهر روز شنبه به وقوع پیوسته و برنامه خنده بازار شامگاه یکشنبه پخش شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.