روابط تیره و تار لیونل مسی و مدیران بارسلونا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – درگیری لفظی لیونل مسی و نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، آینده نابغه آرژانتینی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش ممتاز؛ لیونل مسی از صحبت کردن با رسانه ها لذت نمی برد. او بر خلاف کریستیانو رونالدو رقیب همیشگی اش به ندرت احساسات خود را با دنیای خارج به اشتراک می گذارد. اما به نظر می رسد این بار داستان متفاوت است. نابغه آرژانتینی در حال حاضر برای پشت سر گذاشتن مراحل درمانی اش دور از بارسلون به سر می برد، اما اتفاقات اخیر او را همچنان در کانون توجه رسانه ها قرار داده است. خاویر فاوس نایب رئیس اقتصادی بارسلونا در روزهای قبل در واکنش به شایعه تمدید قرارداد لیونل مسی گفته بود که سببی برای عقد قرارداد تازه وجود ندارد. این مسئله سبب شد که پس از مدت ها سروکله مسی در رسانه ها پیدا شود و پاسخ صحبت های فاوس را بدهد. او به رادیو کاتالان گفت: «آقای فاوس کسی است که چیزی از فوتبال نمی داند و می خواهد بارسلونا را به یک تجارتخانه تبدیل کند. بارسلونا بهترین باشگاه در جهان است و باید توسط بهترین مدیران در جهان مدیریت شود. نه من و نه هیچ کس دیگری در مورد تمدید قرارداد صحبت نکرده ایم.»

صحبت های مسی بسیار زود با واکنش دنیای فوتبال روبرو شد و بسیار ها این حرف ها را پایان عصر «شاه لئو» در بارسا قلمداد کردند. حالا باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی در انتظار لیونل مسی در بارسلونا خواهد بود.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.