روابط عمومی‌های صداوسیما با قوت به کار خود ادامه می‌دهند

روابط عمومی‌های صداوسیما با قوت به کار خود ادامه می‌دهند

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما از موضوع “انحلال روابط عمومی‌‌های شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی” به عنوان یک بحث کارشناسی که تنها در جلسات مدیران سازمان صداوسیما مطرح شده است، یاد کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی رسانه ملی ؛سید تقی سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه‌یی از سوی رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: خبری که منبع نداشته باشد، موثق نیست و لازم است به هنگام درج خبر، منبع خبر نیز ذکر شود.

او توضیح داد: ما در سازمان صدا و سیما روزانه جلسات مختلفی داریم که بر اساس شرایط روز و برای بهتر شدن فعالیت‌ها برگزار می‌شود؛ در آن جلسات اظهار نظرات مختلفی مطرح می‌شود که به معنای تصویب یک موضوع نیست، موافق این نیستم که دوستان ما در برخی رسانه‌ها به محض اینکه به یک بحث کارشناسی دسترسی پیدا کنند، خبری از آن منتشر کنند. از دوستان می‌خواهیم اخلاق حرفه‌یی را رعایت کنند.

او درباره‌ی عملکرد روابط عمومی‌های سازمان صدا و سیما هم گفت: روابط عمومی‌های سازمان صدا و سیما موظف هستند خود را به‌روز کنند و به توقعات سازمان صداوسیما در حد درون و برون سازمانی پاسخ دهند؛ هر شرایطی برای هر بخشی تصویب شود، برای بهبود وضعیت است، بر این اساس فعالیت روابط عمومی‌ها به هیچ وجه حذف نمی‌شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما تکریم ارباب رجوع،‌ پاسخ به مخاطب، اطلاع رسانی از فعالیت‌های رسانه ملی و همراهی با مخاطب و رسانه‌های دیگر را از وظایف روابط عمومی‌های سازمان صداوسیما برشمرد و افزود: این وظایف به روابط عمومی‌ها سپرده شده است، علاوه بر اینکه وظایف تعریف شده‌ای در حوزه‌ی درون و برون سازمانی دارند. فعالیت‌های روابط عمومی‌ها قابل حذف نیست. مباحث بسیاری برای به‌روز کردن و بهبود شرایط در جلسات سازمان صدا و سیما مطرح می‌شود که برخی از آنها منجر به دستورالعمل نشده است.

سهرابی در پایان تاکید کرد: روزانه مباحث کارشناسی بی‌شماری در جلسات سازمان صداوسیما داریم و تا زمانی که موضوعی در قالب مصوبه‌ی رسمی، ابلاغ نشود سندیت ندارد؛ بر این اساس اگر دستورالعملی درباره‌ی وضعیت روابط عمومی‌های سازمان صداوسیما ابلاغ شود، از طریق منابع رسمی اعلام می‌کنیم. 


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.