روابط عمومی بانک صادرات مشتری محور شناخته شد

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

روابط عمومی بانک صادرات مشتری محور شناخته شد | چاپ |
سه شنبه ۰۲ آبان ساعت ۱۲:۱۱

بینا- روابط عمومی بانک صادرات ایران بر اساس رأی هیأت داوران هشتمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در سال ۹۱در رشته تکریم ارباب رجوع و مشتری گرایی در سطح ملی برتر شناخته شد .

به گزارش تفسیری بینا، در مراسم افتتاحیه هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها، لوح و تندیس ویژه جشنواره از سوی هیأت داوران هشتمین دوره جشنواره برترین­های روابط عمومی ایران در سال ۹۱ که در روزهای اول و دوم آبان ماه در سالن همایش­های صدا و سیما با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از اساتید، کارشناسان، مالک­نظران، دانشجویان و مدیران حوزه روابط عمومی و ارتباطات برگزار گردید iبه روابط عمومی این بانک اهدا شد .
بر اساس این گزارش تفسیری این دوره از سمپوزیوم با عنوان روابط عمومی؛ استانداردسازی و حرفه ای گرایی برگزاری گردید که طی آن اساتید و مالک­نظران داخلی و خارجی این حوزه در سخنرانی و نشست های علمی مطالب و مباحث را مطرح ساختند .
گفتنی است این بانک iبه منظور ارج نهادن iبه شأن و کرامت هموطنان و ارباب رجوع و ارزش­آفرینی برای مشتریان بستر های ارتباطی لازم را از طریق ابزارهای همچون ایمیل، تلفن و ارتباط حضوری و مستقیم فراهم ساخته است. بر این اساس از سال۸۹ مرکز صدای سپهر را با کد ۰۹۶۰۲ راه اندازی نموده که طی آن مشتریان می توانند علاوه بر استفاده از خدمات تلفن بانک، از مشاوره کارشناسان مرکز برخوردار و شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در سریع­ترین وقت ممکن iبه گوش مدیران بانک برسانند.
گفتنی است بانک صادرات ایران در یک­سال اخیراً علاوه بر دریافت تندیس و لوح یاد شده توانسته است از مدیرعامل این بانک iبه عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر iبه سبب توسعه و ارتقای روابط داخل و برون سازمانی تقدیر iبه عمل آمد و این بانک در محافل و مجامع بین المللی نیز توانسته است بر اساس رتبه بندی مجله معتبر بنکر در بین۱۰۰۰  بانک برتر جهان رتبه ۲۵۹ راکسب و iبه عنوان برترین بانک ایرانی معرفی شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.