روال مستمر در پرداخت “بیمه‌ها” بروی گردش اقتصادی داروخانه‌ها اثرگذار است

اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان‌های بیمه گر بویژه تامین اجتماعی در پرداخت‌های خود به داروخانه‌ها تحرکی از خود نشان داده و عقب ماندگی‌های خود را تا حدودی جبران نموده است.

دکتر جلیل سعید لو، رئیس انجمن داروسازان تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات گردش اقتصادی داروخانه‌ها ریشه دار و مزمن است و تداوم پرداخت‌های مستمر از سوی سازمان‌های بیمه گر می‌تواند در گردش اقتصادی داروخانه‌ها موثر باشد. 

وی با بیان اینکه به مسائل بطور مقطعی نگاه نمی‌کنیم، اذعان داشت: امیدواریم روال پرداخت‌ها از سوی “بیمه‌ها” مستمر باشد و روندی را که با تغییر مدیریت در پرداخت‌های سازمان تامین اجتماعی ملاحظه می‌کنیم به سایر بیمه‌ها نظیر بیمه سلامت و نیروهای مسلح نیز تعمیم پیدا کند. 

 وی همچنین در خصوص توزیع داروی بیماران خاص تحت پوشش بیمه اظهار داشت: بیماران خاص برای دریافت داروهای مورد نیاز خود عمدتا با داروخانه‌های دولتی سروکار دارند و بخش خصوصی سهم اندکی در توزیع اقلام دارویی مورد نیاز این بیماران داد. 

 وی تصریح کرد: آنچه در خصوص اقلام دارویی مورد نیاز بیماران خاص در اختیار داروخانه‌های بخش خصوصی باشد مطابق با قوانین و ضوابط بیمه‌ها در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت. 

به گفته رئیس انجمن داروسازان تهران جامعه دارویی کشور تحت هر شرایطی تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی مطلوب و بهینه به بیماران به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.