روانبخش: هاشمی به صحنه آید قالب جبهه اصولگرایی به نفع وی کنار می‌روند/ احمدی‌نژاد از مشایی کوتاه نخواهد آمد

۱فروردین ۱۳،

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری دربارهٔ پیش‌بینی‌اش از انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: به نظرم رقابت اصلی بین اصولگراهاست؛ درمورد اصلاح‌طلبان فکر نمی‌کنم حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند. چراکه به نحوی در فتنه ۸۸ درگیرند و رد پایشان دراین اتفاق باقی مانده است.

به گفته وی چهره‌هایی که اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری دارند و به قول خودشان هنوز نسوخته است، چهره‌های مشهوری نیستند و نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مردم نگاه مثبتی به این جریان ندارند، یادآور شد: در تاریخ ۸ ساله‌ای که مجلس و دولت در اختیار اصلاح‌طلبان بود موفقییت چشمگیری در عرصه داخلی و خارجی نداشته اند. بنابراین سببی برای اینکه مردم به این گفتمان رجوع کنند وجود ندارد؛ مگر آنکه بخواهند عنوانش را عوض کنند و با یک عبارت دیگر وارد انتخابات شوند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: در انتخابات سال آینده رقابت جدب میان اصولگرایان خواهد بود؛ فکر می‌کنم یک پایه از این رقابت جبهه پایداری است و رقیب جدی آن هم از میان اصولگرایان دیگریست که در مجلس نهم، فعالیت می‌کردند؛ این درصورتی است که هاشمی به صحنه نیاید. اگر هاشمی به صحنه آید قالب جبهه اصولگرایی به نفع وی کنار می‌روند،‌ به وی‍ژه اینکه دبیرکل جبهه پیروان آقای عسگراولادی است و نگاه مثبت به هاشمی دارد.

حجت‌الاسلام روانبخش اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر هاشمی به صحنه انتخابات آید می‌تواند یک قطب تشکیل دهد که اصلاح‌طلبان به اضافه جمعی از اصولگرایان سنتی را زیر پر خود قرار دهد؛ بنابراین انتخابات احتمالا دو قطبی بین جبهه پایداری و هاشمی خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری دربارهٔ کاندیدای مورد حمایت دولت عنوان کرد: احمدی‌نژاد از مشایی کوتاه نخواهد آمد و البته مشایی تایید صلاحیت نخواهد شد، چرا که تایید مشایی یعنی تایید انحراف.

وی دربارهٔ برخی از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد می‌تواند برای تایید صلاحیت مشایی فشار ایجاد کند،‌ عنوان کرد: رئیس‌جمهور نمی‌تواند فشار بیاورد؛ مقام معظم رهبری برای معاون اولی ایشان حکم حکومتی صادر کردند که عزل شود چنین فردی برای ریاست‌جمهوری قطعا امتیاز نخواهد آورد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.