روایت اثر “ایتالو کالوینو” در “کتاب شب”

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

برنامه “کتاب شب” از شنبه ۱۳ آبان با ۶ داستان کوتاه اثر “ایتالو کالونیا” از رادیو تهران موج FM پخش می شود.

محسن حکیم معانی، سردبیر این برنامه iبه خبرنگار بخش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: از شنبه ۱۳ آبان ۶ داستان کوتاه اثر “ایتالو کالوینو” همچون یک کشتی باری پر از جنگ، دیدار در غذاخوری و … ، چه کسی در دریا مین کاشت، از پدر iبه پسر، گرسنگی در بوراه و نهار با یک چوپان روایت می شود.
وی در ادامه افزود: “ایتالو کالوینو” نویسنده ایتالیایی است که آثار ارزشمند و موفقی را در حوزه رمان و داستان کوتاه از خود iبه جا گذاشته کالوینو قصه گویی تواناست که با استفاده از ابزار کلمه، قدرت تخیل خود را که مشخصه آشکار آثار اوست iبه نمایش می گذارد او با جزئی نگری دقیقی که دارد تصاویری شفاف و زنده از تجربیات و ملاحظات و شنیده های خود را در اختیار مخاطب قرار می دهد.
همچنین؛ او نویسنده نوآور و خلاق است که آثارش از سبکی واحد پیروی نمی کنند و در طبقه بندی های متفاوت جای می گیرند.
وی با اشاره iبه اینکه این برنامه هر هفته از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۳:۳۰  تا ۲۴ از رادیو تهران پخش می شود؛ بیان کرد:‌ “بهروز رضوی” iبه عنوان گوینده، “رضا قربانی” تهیه کننده، “احسان پویا” کارشناس و منتقد، “معصومه خادم نیا”، “محمد رضا گودرزی” و “مریم نیک رو “به عنوان نویسنده در این برنامه همکاری می کنند.
گفتنی است؛ مخاطبان با ارسال پیام کوتاه iبه شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ می توانند رمان های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.