روایت خبرنگار رادیو جوان از غرفه رادیو جوان در نمایشگاه کتاب

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۱۲:۰۵:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

حاشیه های نمایشگاه کتاب؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی آغاز به کار کرد که مسئولین غرفه رادیو جوان هنوز در حال پیگیری و کشمکش با مسئولین نمایشگاه برای تعیین مکان غرفه بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت ۱۰ صبح روز  ۱۳ اردیبهشت ماه درهای خود را به روی علاقه‌مندانی گشود که با شور و هیجان منتظر ورود به غرفه‌های کتاب بودند.  در این میان جمع زیادی نیز در پی اطلاع رسانی هایی که از سوی ستاد خبری رادیو جوان انجام شده بود در پی یافتن غرفه رادیو جوان بودند.
فضای گرم نمایشگاه کتاب پر بود از هیجان آغاز کار؛ چرخ‌دستی‌ها کتاب‌ها را جابه‌جا می‌کردند و غرفه‌داران به سرعت کتاب‌های‌شان را می‌چیدند تا نمایشگاه کم کم شکل بگیرد. روز گذشته البته برای مسئولین رادیو جوان نیز روز پرکاری بود. یکی از جالب‌ترین صحنه‌های روز نخست نمایشگاه هم گپ‌وگفت مسئولین با غرفه‌داران در فضایی بدون ازدحام و شلوغی بود؛ از بین صحبت هایی که شنیده می شد جمله ای به شدت توجه ما را به خود جلب کرد :برپایی بالن خطرناک است!!!
رادیو جوان اما در این حال و هوا بالن تبلیغاتی خود را برافراشته بود. چندی نگذشت که این کار با واکنش سریع و تند مسئولین نمایشگاه  روبرو شد که برپایی بالن خطرناک است و هر چه سریعتر آن را پایین بیاورید. هرچه مسئول غرفه توضیح می داد که هلیوم نمی تواند خطرناک باشد فایده ای نداشت و در پایان بالن تبلیغاتی رادیو جوان فرود آمد.
در روز نخست هنوز برخی از غرفه‌ها بنرهای تبلیغاتی خود را نصب نکرده بودند و هنوز کارت‌خوان‌ها کار نمی کرد. غرفه‌های زیادی هم بودند که دستگاه کارت‌خوان‌شان را دریافت نکرده بودند.
حواشی این دوره از نمایشگاه کتاب برای رادیو جوان به این مورد محدود نمی شود . بعد از رایزنی های فراوان و صحبت ها و جلسات متعدد بالاخره غرفه رادیو جوان در سالن یاس روبروی شبستان برپا شد  سالن یاس، سالنی است که قرار است کارنامه‌ی نشر سال ۹۰ را معرفی کند؛ اما تردد کم بازدیدکنندگان ،سر و صداهای کارگرانی که در پشت غرفه مشغول به کار هستند و به دور بودن از فضای سالن های اصلی نمایشگاه باعث می شود که به سختی بتوانی غرفه را ببینی. اما با این وجود استقبال بی نطیر از غرفه و ثبت نام برای عضویت در باشگاه رادیویی جوان از سوی جوانان علاقه مند از نکات قابل توجه بود. رادیو جوان  با اینکه چند روز از آغاز به کار نمایشگاه می گذرد هنوز خط اینترنت و فاکس خود را دریافت نکرده است.
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روزانه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ تا بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه در انتظار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است. غرفه رادیو جوان روبروی شبستان مصلی و در سالن یاس واقع شده است.
برگزاری تریبون آزاد و گزارش مسابقات ورزشی به طور زنده در نمایشگاه کتاب از جمله برنامه های رادیو جوان در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۲۰۵۱۹۸۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.