روایتی از دیدار احمدی نژاد با ابوالفضل پورعرب

۱۷اردیبهشت،

سعید سهیلی کارگردان فیلم «گشت ارشاد» دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در مراسم دیدار رئیس جمهور با ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشت.

ممتازنیوز: سعید سهیلی کارگردان فیلم «گشت ارشاد» دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در مراسم دیدار رئیس جمهور با ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشت.

او بر این مساله تاکید کرد که دیدار رئیس جمهور با پورعرب تاثیر بسیار مثبتی بر روحیات وی داشته است. بخش‌هایی از گفته‌های سهیلی را در ادامه می‌خوانید:

دیدار با رئیس جمهور تاثیر بسیار مثبتی در روحیات پورعرب داشت

ابوالفضل این روزها حال و روز خوبی ندارد و سببی وجود ندارد که بخواهم دربارهٔ وضعیت او چیزی را نگویم. او نیاز دارد به حمایت همه ما و اتفاق دیشب یعنی دیدار با رئیس جمهور تاثیر بسیار مثبتی در روحیات پورعرب داشت. ابوالفضل به شدت منزوی و گوشه‌گیر شده و افسردگی دامنش را گرفته است.

من می‌گویم نیت رئیس جمهور خیر بوده

درباره اینکه می گویند این دیدار داخلمایه انتخاباتی دارد باید بگویم الاعمال بالنیات و همه چیز برمی گردد به نیت آدم‌ها! هیچ کس جز خود انسان از نیتش باخبر نیست. دیدار رئیس جمهور از ابوالفصل هم می تواند هر نیتی داشته باشد، اما خودم همه چیز را برمبنای خیر می گیرم و قضاوتی دربارهٔ آدم‌ها نمی کنم. همین که رئیس جمهور با این مشغله شغلی فراوانش باز هم همت کرده و سری به ابوالفضل زد کاری است به شدت پسندیده و من می گویم نیت ایشان، خیر بوده است.

شرمم آمد که دربارهٔ «گشت ارشاد» حرف بزنم

فضای دیدار ابوالفضل و دکتر احمدی نژاد یک فضای کاملا عاطفی بود و به مرور خاطرات قبل ابوالفضل از سینما گذشت. ضمن اینکه مادر پورعرب هم در این دیدار مرتب اشک می‌ریخت و به این ترتیب فضای دیدار کاملا احساسی بود. همین احساسی شدن فضا سبب‌ساز آن شد که فرصتی برای طرح موضوعات سیاسی یا سینمایی نماند و من هم شرمم آمد که در چنین فضایی دربارهٔ بلایی که بر سر «گشت ارشاد» آمد با رئیس جمهور صحبت کنم.

 من نه از رئیس جمهور دربارهٔ فیلمم پرسیدم و نه حتی یک کلمه جز اوضاع ابوالفصل صحبت کردم، چون فکر میکردم چنین کاری ممکن است فرصت طلبانه به نظر برسد. این خوب نیست که موقعیت‌هایی این چنینی را به فرصت برای خویش بدل کنیم و من هم فقط و فقط دربارهٔ اوضاع و احوال پورعرب با رئیس جمهور درددل کردم.

روزنامه ایران


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.