روایتی از «ذلت اپوزیسیون»/ جمهوری اسلامی مرز بندی اپوزیسیون را به هم ریخته است

«وقتی محسن مخملباف به اسرائیل می رود ۶۰۰ نفر امضا و اطلاعیه می دهند و به او اعتراض می کنند اما وقتی ۲۰۰ نفر هنرمند به دیدن حسن روحانی می روند کسی از اپوزیسیون اعتراض نمی کند!»

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،«علیرضا میبدی» مجری تلویزیون ماهواره ای سلطنت طلب «پارس» در گفتگویی تلفنی با «حسن داعی» کارشناس برنامه های سیاسی شبکه پارس به بررسی علل شکست اپوزیسیون و همچنین سخنان ابراهیم نبوی در شبکه صدای آمریکا مبنی بر کوتاه آمدن در مقابل جمهوری اسلامی پرداخت.

در ابتدای گفتگو، میبدی مجری برنامه در این خصوص گفت: «وقتی بعضی حرف ها را از زبان کسانی که مشهور بودند در قلمرو مبارزه و پایداری، می شنوم فکر می کنم ما (اپوزیسیون) دچار یک نوع سرگشتگی هویتی شده ایم.»

علیرضا میبدی با اشاره به سخنان ابراهیم نبوی افزود: «امثال ابراهیم نبوی از حامیان سرسخت جنبش سبز سال ۸۸ بودند اما الان از آن به عنوان فتنه ۸۸ یاد می کنند. این نشان از تشتت در میان طیف های مخالفان و منتقدان جمهوری اسلامی است»

در ادامه گفتگو حسن داعی کارشناس شبکه خاطر نشان کرد: «اینگونه حرف زدن ها تقصیر ابراهیم نبوی نیست. او یک ادم واخورده ای است که دوباره می خواهد به ایران برگردد. اما چطور می شود که صدای آمریکا مرا ممنوع می کند که به شبکه صدای آمریکا بروم، اما ابراهیم نبوی می رود در شبکه و راحت حرف می زند؟»

وی افزود: «دلیل این است که میان اپوزیسیون فرهنگ ذلت حاکم شده است. مرزبندی درستی در این میان وجود ندارد. وقتی محسن مخملباف به اسرائیل می رود ۶۰۰ نفر امضا و اطلاعیه می دهند و به او اعتراض می کنند اما وقتی ۲۰۰ نفر هنرمند به دیدن حسن روحانی می روند کسی از اپوزیسیون اعتراض نمی کند!»

حسن داعی در خاتمه یادآورشد: «جمهوری اسلامی مرز بندی اپوزیسیون را به هم ریخته است و فرهنگ ذلت را توسط طرفداران خود در میان ما حاکم کرده است.»


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.