روایتی از قهر و آشتی های یک روز در میان مدیران سرخابی/ این بار بساط آشتی کنان در سونای بخار

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – علی فتح الله زاده و محمد رویانیان بعد از چند مصاحبه تند و آتشین آماده می شوند تا به سبک طرح زوج و فرد روزانه با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش ممتاز ؛ مدیران سرخابی در بدترین شرایط ممکن برای دو تیم ، درحالی که هم از سوی وزارت ورزش و هم فدراسیون مالی در محاصره مالی قرار گرفته اند با هم درگیر شدند تا حالا با گذشت دو روز از مصاحبه های آتشین دربارهٔ یکدیگر به این نتیجه برسند باز در جنگی اشتباهی ورود کرده اند. فتح الله زاده و رویانیان که به نقل از مدیر پرسپولیس سیستم رفاقت شان ، مثل طرح زوج و فرد خودروهاست. درحالی که آماده می شدند تا دوشادوش هم برای گرفتن طلب ۱۰ میلیارد تومانی شان از دولت بجنگند ، یکباره سر توپخانه شان را به سوی هم گرفتند و آتش گشودند. البته این دعوا در نهایت با پادرمیانی جمشید مشایخی ختم به خیر شد تا پیرمرد خوش قلب سینمای ایران اگر نتوانست رحمتی را با کروش و مسی را با علاقمندان فوتبال ایران آشتی دهد ، اقلا خوشحال باشد که این دو مدیر را با هم آشتی داده باشد.

دعوا سر پول های بابک جان

ماجرا بسیار اتفاقی آغاز می گردد. مدیر پرسپولیس قهر کرده و می گوید وزارت باید به آنها پول بدهد تا برگردد. او از بی پولی می نالید که از فتح الله زاده سئوالی دربارهٔ شرایط مالی و راه های جذب پول می پرسند. مدیر آبی ها طبق معمول با مدیر تیم رقیب که حالا صدرنشین هم شده است ، شوخی می کند و می گوید او دوست های پولداری دارد. بعد اسم بابک زنجانی و حسین هدایتی پیش کشیده می گردد که امسال در چند مقطع کمک های مهمی به تیم قرمزپوش پایتخت داشتند و خیزی بلند برای بدست آوردن سهماش دارند. طرح این دو نام از سوی مدیر آبی ها دلخوری مدیر تیم رقیب را به همراه دارد. او که سخت در تلاش است برای تامین بودجه ، این جمله را گل به خودی می داند و به آن واکنش نشان می دهد. این آغازی است برای یک دعوای تازه.

خود شیرینی

دعوا آغاز شده. دو مدیر دربارهٔ دریافتی های شان سخن می گویند. رویانیان که خواسته هایش از سوی مدیران وزارت ورزش در دست بررسی است ، همچنان به نتیجه ای نرسیده. او از پول هایی می گوید که وزارتی ها و فدراسیونی ها به استقلالی ها دادند اما به تیم رقیب داده نشده. رقمی که تقریبا بیش از ۳ برابر است و چیزی می گردد نزدیک به ۳ میلیارد تومان. فتح الله زاده هم دست از طعنه زدن بر نمی دارد. او خود را از جنس فوتبال معرفی می کند و می گوید حتی اگر برود ، باز بسیار زود بر می گردد اما رفتن رویانیان یعنی پایان کار او در فوتبال. این دعوا در سطح دو مدیر است که فتح الله زاده سر تمرین تیمش یکی از آن کری های همیشگی را برای تیم رقیب می خواند. اینکه استقلالی ها امسال می خواهند بگذارند پرسپولیس بعد از سال ها یک جام ببرند. این حرف برای پرسپولیسی ها گران تمام می گردد و حتی قبل از رویانیان ، این بار سعید شیرینی پیش می افتد و بسیار شیرین پاسخ مدیر آبی ها را می دهد. او فتح الله زاده را متهم می کند به بر هم زدن آرامش تیم رقیب و دخالت در امور مدیریتی قرمز ها. مدیر آبی ها هم این سرپرست را متهم به «خودشیرینی» می کند. دعوا شدیدتر می گردد. رویانیان ادعای مدیر آبی ها را بچگانه می داند و مدیر استقلال هم می گوید:« حالا که این طور شد همان یک جام را هم نمی گذاریم به پرسپولیس برسد.»

آشتی کنان در سونا

حالا زمانی مناسب است برای آشتی. رویانیان حرف هایی کاملا مشخص از این دعوا دارد. او اعتقاد داشته وسط یک جنگ مشترک نباید از پشت ضربه می خورده است. این کاری است که مصاحبه اول علی فتح الله زاده انجام داده بود اما فتح الله زاده هم این اتفاق را ناشی از یک سوء تفاهم می داند. او می گوید:« از من پرسیدند شما بابک زنجانی و هدایتی را ندارید که پولی به شما بدهد؟ من هم گفتم نه من خدا را دارم. این که دیگر این قدر ناراحتی نداشت . سردار هم می گفت ما از علی انصاری کمک می گیریم. بابا ما این همه با هم رفاقت داریم و برای هم کری می خوانیم.» رویانیان هم نسبت به هفته قبلش آرام تر است و می گوید:« ما باید در کنار هم باشیم. من برای حق مشترک دو تیم و هواداران مان دارم می جنگم. اینکه بودجه مصوب مان را به تیم های مان بدهند اما…» این دو البته برای دربی و گرم شدنش هم حسابی برنامه داشتند. برنامه هایی در حد تیم ملی. سال هاست که همه می گویند دربی و این مساوی های سرسام آورش به سبب مهندسی بازی هاست اما خود باشگاه سببش را ترس بازیکنان از باخت می دانند. این دو کلی برنامه ریزی داشتند برای:« قرار بود بنشینیم جلوی خبرنگاران و کلی فضای دوستانه بسازیم تا همه ببیننند که از باخت در دربی نمی ترسیم. می خواستیم استرس را از روی بازیکنان مان برداریم.» و البته حالا که روزهای فرد رسیده و نوبت رفاقت است می توان امید داشت تا مشکل قهر شدید و جنگ سردشان حل شود.

آشتی کنان در سونای بخار

علی فتح الله زاده کلا برای آشتی پایه است و می گوید:« حاجی جان ته این دعوا برای دو تیم بد است الان که نه بودجه دولتی مان را می دهند و نه فدراسیون حق مان را می دهد. ما باید در کنار هم باشیم. باید دوستی ها را تقویت کنیم . اما این هم درست نیست که یک شوخی را با این لحن پاسخ بدهند. یا به طور مثال اعضای دیگر یک تیم بیایند در این مسائل ورود کنند. » او البته فرمولی ویژه برای آشتی کنان دارد:« به سردار زنگ می زنم که بیاید دفتر خودم و برویم سونای ما. در سونای بخار می نشینیم و آشتی می کنیم.» این دو البته حالا به همت جمشید مشایخی با هم تلفنی صحبت کردند تا آشتی کنند و بروند دنبال طلب های دولتی شان. البته قرار استخر و سونای مجانی فتح الله زاده همچنان پا برجاست!

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.