روایت​های من از انتقام و دیکتاتور تا آن روز و مرد

به گزارش خبرآنلاین، در مجموعه «روایت‌های من» که به تازگی منتشر شده و بیشتر درباره جنگ ایران و عراق است، داستان هایی چون «من و موسی، بیا بازی، مرد، تسلیم‌ناپذیر، آن روز، لطیف، انتقام و دیکتاتور» به چشم می خورد که با قیمت ۳۵۰۰ تومان  روانه بازار نشر شده است.

در پشت جلد این کتاب می خوانیم: «جنگ را کشانده بودیم به کوچه. صدای بنگ‌بنگ، کیوکیوی ما کوچه را پر کرده بود. موسا با آن اسلحه خنده‌دارش، هیجانی از خودش نشان می‌داد که نگو و نپرس. توی این هیر و ویر، پسر کوچیکه‌ی آقارحمان هم پرید توی بازی ما و گفت: «من هم بازی!» و زود پشت دیواری قایم شد. موسا داد زد علی توی تیم ماست. من هم که علی را داخل آدم حساب نمی‌کردم، قبول کردم. پیش خودم مجسم کردم علی با آن سن کم و جثه‌ی نحیف، چطور می‌تواند جلو ما درآید. دو سه دقیقه نگذشته بود که حامد، علی را کشت و او سوخت و …»

نگارش رمان «چامانس» که در جایزه ادبی والس جزو ۱۰ برگزیده نهایی شد، نگارش رمان «انجمن قوها»، نگارش رمان «دریغ‌های یک سیاح» (در حال اخذ مجوز)، نگارش داستان بلند «جنگ بود دیگر» (برگزیده جایزه صلح در کشور افغانستان)، نگارش مجموعه داستان «داستان‌های خسته» (در انتظار مجوز چاپ) کارنامه ادبی شکربیگی در حوزه داستان است.
 

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.