روایت‌های متناقض درباره اتفاق امروز نطنز

اصلاحات نیوز: گفت وگوی عجیب خبرنگار صداوسیما با سخن‌گوی سازمان انرژی اتمی درباره حادثه بامداد امروز در نطنز را در این ویدئو ببینید.

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفتگویی از وقوع حادثه‌ در بامداد امروز (یکشنبه) در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز خبر داد و گفت :خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل حادثه در دست بررسی است. به گفته وی “علل حادثه در دست بررسی است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.”

رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور هم گفته است :حادثه در خود تاسیسات اتمی نطنز رخ داده است. این حادثه در تاسیسات هسته ای احمدی روشن نطنز صبح امروز اتفاق افتاده و ربطی به توزیع شبکه برق کشور نداشته است.برق تمامی شهرهای اطراف وصل است و قطعی گزارش نشده است. مالک شریعتی نیاسر، نماینده تهران در مجلس و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس ایران، در واکنش به این حادثه در حساب توییتر خود نوشته است که “این اتفاق در سالگرد روز ملی فناوری هسته‌ای و در خلال تلاش ایران برای وادار کردن غربی ها به لغوتحریم‌ها بسیار مشکوک به خرابکاری و نفوذ است”. برخی رسانه های اسراییلی به شکل تلویحی از وقوع حمله سایبری به تاسیسات نطنز خبر می دهند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.