روایت اسکوچیچ از مشاهداتش از سقوط هواپیمای اوکراینی

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد پرواز او ۵ دقیقه قبل از سقوط هواپیمای اوکراینی به زمین نشسته بود. او درباره پیشنهادات پرسپولیس، تراکتور و استقلال به خود نیز سخن گفت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از novilist کرواسی، برای مربی‌های فوتبال همیشه دوران خوبی و خوشی نیست. دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم نفت آبادان و رودیون گاکانین، سرمربی کروات تیم اربیل عراق هفته گذشته شرایط مشابه جنگ را تجربه کردند.

سرمربی اربیل عراق گفت: من با اولین انفجار از خواب بلند شدم و به بالکن رفتم و آتش بزرگی را دیدم. همان جا موشک دیگری را دیدم که در همان مسیر می‌رفت. پاسخ ایران به اقدام آمریکا بمباران پایگاه عین‌السد در عراق بود. مثل پلی استیشن بود. لیگ سه ماه است در عراق برگزار نمی‌شود ولی در اربیل انگار اتفاق خاصی رخ نداده و تمرینات تیم پیگیری می‌شود.

دراگان اسکوچیچ نیز گفت: من در هواپیما بودم و به تهران می‌رفتم که هواپیمای اوکراینی مورد اصابت قرار گرفت. پرواز من پنج دقیقه بعد از اینکه این اتفاق برای هواپیما رخ داد به زمین نشست. وقتی نشستیم فهمیدم اتفاق عجیبی رخ داده است. یک نفر با انگلیسی خیلی بد صحبت‌هایی را به من گفت که متوجه نشدم. البته باید با گم شدن چمدان‌ها و کیف‌هایم نیز کنار می‌آمدم. همه چیز شلوغ و به هم ریخته شده بود. فرودگاه تهران شرایط آشفته‌ای داشت. بهتر است درباره آن فکر نکنیم. این یک فاجعه بود.

اسکوچیچ قرار بود جانشین استراماچونی در تیم استقلال شود ولی این اتفاق رخ نداد و او در تیم صنعت نفت باقی ماند.

این مربی در ادامه صحبت‌های خود گفت: اوضاع بسیار پرتنش است و هیچ‌کس نمی‌تواند فرض کند چگونه اوضاع پیشرفت خواهد کرد. استان خوزستان سرشار از نفت است و از این رو می‌تواند هدف حمله باشد. از طرف دیگر، تهران عمدتا از این نفت سود می‌برد، بنابراین مردم از این امر بسیار ناراضی هستند و تنها فوتبال باقی مانده است. به همین دلیل است که سران صنعت نفت پیشنهاد بسیاری از باشگاه‌هایی را که به من پیشنهادهای خوب مربیگری دادند را رد کردند. پرسپولیس، تراکتور، ذوب‌آهن و استقلال پیشنهاد دادند. آنها می‌گویند رفتن من می‌تواند بر تغییر اوضاع بین مردم تأثیر بگذارد و حتی به یک مشکل سیاسی بدل شود. از نگاه من این یک داستان زیبا و خیالی است اما آنها آن را بسیار جدی می‌گیرند. بسیاری از این موارد من را ناراحت کرد، پیشنهادات عالی هستند. آنها یک قرارداد عالی ارائه می‌دهند و پس از آن هیچ چیز تحقق نمی‌یابد. این کمی به من ضربه زد.

اسکوچیچ در این فصل با صنعت نفت نتایج خوبی به دست آورده و تیم او با چهار امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده چهارم است. او درباره عملکرد خوب خود در این فصل با صنعت نفت آبادان گفت: صادقانه تیم نتایج خوبی به دست آورده است که فراتر از انتظارات بوده است. تلاش کردم بیشترین بهره را از داشته‌های خودم در تیم نفت ببرم. کارهای خیلی خوبی نیز انجام دادم و بازیکنان من را شرمنده نکردند. پول هم در باشگاه است ولی چطور می‌شود با این شرایطی که الان در ایران است بازیکن خوب خارجی گرفت؟

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.