روایت خبرنگار اتریشی از اوضاع سوریه/رضایت مردم از عملیات نیروهای ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه ماهواره ای الدنیا، توماس سایفرد روزنامه نگار اتریشی گفت مردم سوریه از اقدامات ارتش سوریه برای پاکسازی شهرهایشان از وجود افراد مسلح رضایت دارند.

توماس سایفرد روزنامه نگار اتریشی که به سوریه رفته است، گفت تروریستهای مورد حمایت محورغربی، ترکی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و متحدان غربی آنها به نیابت از آنها علیه سوریه جنگ به راه انداخته اند.

وی تصریح کرد : وظیفه دولت سوریه، بیرون راندن تروریستها از مناطق مسکونی و حمایت از شهروندان سوری است.

سایفرد در گزارشی پس از بازدید از مناطق مختلف دمشق به آثار ویرانی و هرج و مرجی که گروههای تروریستی مسلح به وجود آوردند و خسارتهایی که آنها به اقتصاد سوریه وارد کردند.

این روزنامه نگار در گزارش خود با مردم ساکن در محله المیدان دمشق گفتگو کرده است که آنها رضایت خود را از موفقیت ارتش در پایان دادن به اقدامات خشونت آمیز و بیرون راندن افراد مسلح از این محله ابراز کرده اند.

بر اساس این گزارش، مردمی که این روزنامه نگار اتریشی با آنها گفتگو کرده است، تاکید کرده اند یک توطئه بین المللی بزرگ علیه سوریه و مردم آن در جریان است.

شهروندان سوری به این خبرنگار اتریشی گفته اند کشورشان از امن ترین و باثبات ترین کشورها بود، اما دشمنان برای ویرانی و نابودی آن تلاش می کنند.

این گزارش خبرنگار اتریشی بر دیدگاههای شهروندان سوری درباره ماهیت گروههای تروریستی مسلح متمرکز است، گروههایی که از نظر مردم، به طور نامحدود پول و سلاح از قطر، عربستان، ترکیه و اسرائیل در چارچوب طرح آمریکا علیه منطقه دریافت می کنند که شبکه القاعده از جمله این گروههاست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.