روایت زندگی یک نویسنده در سریال “پرده‌نشینان”

۳۱فروردین۱۳،

سریال تلویزیونی “پرده‌نشینان” به کارگردانی و نویسندگی “بابک فقیه‌ایمانی” با موضوع اجتماعی آماده پخش از یکی از شبکه‌های سراسری است.

“محمدرضا سهرابی‌” بازیگر سریال “پرده‌نشینان” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این سریال بازیگرانی چون “حسین غیابی‌”، آرش شاه‌ثنایی”، “امید میر‌علائی”، یلدا آیتی‌زاده”، شقایق‌حاج‌هالشمی”، “عارفه‌ اکبری‌” و “محمدنوید‌ میرزایی‌” به ایفای نقش می پردازند.
این بازیگر افزود: این سریال با موضوع اجتماعی نویسنده‌ای را روایت می کند که با هر بار نوشتن قصه مخاطب با آدم‌های واقعی قصه همراه شده و هر قصه زندگی روایتگر عشقی بی‌سشرانجام است تا به تنها عشق واقعی یعنی عشق هستی پی می‌برد.
وی پیرامون نقش خود در این سریال افزود: در سریال “پرده‌نشینان” نقش یک جوان متفکر و دورن‌گرا به نام “بیژن‌” را برعهده دارم که دوست خود اسفندیار با بازی “آرش شاه‌ثنایی” در اثر مشکلاتی که در زندگی خود دارد افسرده شده و بیژن با کمک خود در جهت بهبود روحیات اسفندیار و رفع مشکلاتی برای او تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تصویر‌برداری این پروژه در اصفهان انجام گرفته خاطر نشان کرد: “حمید صیادی‌” مدیر تصویر‌برداری “حمید طالقانی‌” مشاور کارگردان، “رضا سعیدی‌” گریم “داود فروتن‌” دستیار کارگردان و “محسن اثنی‌عشر” مدیر تصویربرداری این پروژه می باشند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.