روایت ضرغامی از یک خانم سانتی مانتال در ترکیه

جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در کره جنوبی وقتی از شهرک سینمایی بازدید می نمودیم و خانه دونگ یی و محل فیلمبرداری جومونگ را پشت سر می گذاشتیم شخصی خصوصی با من صحبت نمود و گفت مردم کره ایرانیان را دوست دارند و موضع محکم ایران در مقابل آمریکا برایشان قابل ستایش است. شخص دیگری از من درباره دلایل علاقه ایرانیان به جومونگ سوال نمود و من با صراحت گفتم به سبب مواضع عدالت خواه و ظلم ستیز جومونگ است که ایرانی ها دوستش دارند.
ممتازنیوز : عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی با اشاره به مسافرتهای اخیر خود به ترکیه و کره جنوبی یادآور شد: در ترکیه یک خانم سانتی مانتال آنچنان چنان از عزت و افتخار ایران صحبت می نمود که سبب تعجب من بود در حالی که اصلا بحثی در این زمینه وجود نداشت. او مرا کنار کشید و با اظهاراتی مسئولان ایران را با رهبران خودشان مقایسه می نمود. می گفت همه سرشان را در مقابل آمریکا پایین انداخته اند اما ایران با اقتدار در مقابل این کشور ایستاده است. او می گفت عاشق این روحیه ایرانی هاست.

ضرغامی افزود: همین طور در کره جنوبی وقتی از شهرک سینمایی بازدید می نمودیم و خانه دونگ یی و محل فیلمبرداری جومونگ را پشت سر می گذاشتیم شخصی خصوصی با من صحبت نمود و گفت مردم کره ایرانیان را دوست دارند و موضع محکم ایران در مقابل آمریکا برایشان قابل ستایش است. شخص دیگری از من درباره دلایل علاقه ایرانیان به جومونگ سوال نمود و من با صراحت گفتم به سبب مواضع عدالت خواه و ظلم ستیز جومونگ است که ایرانی ها دوستش دارند.

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: جمعه ۱۲ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جومونگ, دونگ یی, روایت ضرغامی از یک خانم سانتی مانتال, روایت ضرغامی از یک خانم سانتی مانتال در ترکیه, روایتی از ضرغامی, مسافرت به ترکیه, مسافرت به کره, ضرغامی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.