روایت قصه « مسافر قلقله زن » در صبا

تولید انیمیشن « مسافر قلقله زن » به کارگردانی بهروز یغمائیان برای کودکان ایرانی آغازشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، داستان انیمیشن « مسافر قلقله زن » از این قرار است : پدر نوید که مامور برج مراقبت فرودگاه است به رئیسش عبور یک کدوی پرنده را در آسمان گزارش می دهد. آنچه که پدر نوید دیده است “کدوی پیرزن قلقله زن” بوده که از عالم قصه به زمین پرتاب شده است، کدوی پرنده در اتاق نوید فرود می آید. نوید کدو را پیدا می کند و تصمیم می گرد تا پیرزن و کدویش را پنهان کند. تنها کسی که رازش را با او در میان می گذارد دوست صمیمی اش امید است. پیرزن می تواند کارهای شگفت انگیزی را انجام دهد، مثلا همه شهر را راستگو کند، خانه را پر از غذاهای خوشمزه کند، زمان را متوقف کند و یا جلو و عقب ببرد و . . . کم کم شاهین و شایان که بچه های شروری هستند به راز نوید و حضور کدوی قلقله زن پی می برند و سعی می کنند تا آن را به دست آورند، درگیری آنها با نوید ماجراهایی را پدید می آورد.
در ادامه سریال انیمیشن « مسافر قلقله زن » که با تکنیک دو بعدی در ۵۲ قسمت ۱۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در حال تولید است، تعدادی از کاراکترهای داستان همچون کدوی قلقله زن ، مثل گرگ و شیر و داماد پیرزن و . . . وارد دنیای امروز می شوند و ماجراهای جدیدی را با خود به همراه می آورند .
سایر عوامل تولید انیمیشن « مسافر قلقله زن » عبارتند از : انیماتورها : شاهنگ کیانی ، شیوا ممتحن، وحید نور علی رضائی ، صادق جوادی، افسانه ریاضی و کیمیا ملکی ؛ نویسنده : کارگاه فیلم نامه نویسی رسانه فرد و مجری طرح : شرکت رسانه فرد .
گفتنی است؛ این انیمیشن با هدف آموزشی ، تفریحی و سرگرمی  تولید می شود . /ص
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.