روایت نماینده کاشمر از نمایندگانی که با مدرک فلسفه به عضویت کمیسیون‌های اقتصادی مجلس در آمده‌اند

نماینده منتخب مردم کاشمر در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین، با بیان اینکه کمیسیون‌های مجلس حتی الامکان باید از افراد متخصص تشکیل شود، اظهار داشت: این در حالی است که در برخی از کمیسیون‌هایی با گرایش‌های اقتصادی، افرادی که تخصص فلسفه دارند، عضویتیافته اند. در حالی که این فضا باید اصلاح شود.

گفتنی است، نشست روز گذشته محمد‌رضا باهنر نایب‌رئیس مجلس با متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های مجلس، اگرچه با تعیین روسای آنها به سرانجام رسید، اما عدم عضویت برخی چهره‌های شاخص و با سابقه مجلس در کمیسیون‌ها؛ موجب تذکر‌های امروز آنان در صحن علنی شد. محمد‌رضا تابش که سابقه حضور در کمیسیون برنامه و بودجه دارد به گفته خودش به عضویت این کمیسیون در نیامده است.

اسماعیل‌نیا که پیش از نمایندگی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بوده و اکنون هم کاندیدای ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس است؛ در خصوص عملکرد این کمیسیون در مجلس هشتم، گفت: هر موفقیتی نسبی است و باید آن را با کمیسیون‌های دیگر سنجید. من به عنوان یک کارشناس این حوزه معتقدم که کمیسیون کشاورزی مجلس هشتم، اصلاً موفق نبوده است. چراکه اگر موفق بود قیمت گندم ۳۹۵ تومان بسته نمی‌شد!

اسماعیل‌نیا که می‌گفت در خصوص مدیریت خاک و نجات آب کشور پیشنهاد‌های عملیاتی دارد، اظهار داشت: طرح ما در خصوص نجات آب کشور می‌تواند حوزه کشاورزی را متحول کند و موجب افزایش بهره‌وری تولید شود.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.