روایت وزیر اطلاعات از نقش هاشمی رفسنجانی و خاتمی درفتنه سال ۸۸

۱۱اردیبهشت،

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات صبح امروز پنجشنبه در اختتامیه نهمین همایش سراسری مسئولان هیات رزمندگان کشور با بیان اینکه عده ای به دنبال تطهیر فتنه می باشند، گفت: کسی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب و نظام به سبب یک سری ملاحظات او را مانند آن دو تن دیگر چندان محصور نکرده و به او آزادی عمل داده است امروز امر بر او اشتباه نشود که انقلاب یادش رفته این آقا در فتنه چه نقشی ایفا کرده است.

وی همچنین با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی از آنچه منجی سازی کاذب خواند انتقاد کرد و گفت: کسی که خود را پیشگوی حوادث ۸۸ عنوان می کند و می گوید “من گفتم، من بیانیه دادم” در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.

وزیر اطلاعات افزود: زمانی که رهبری در نماز جمعه آن خطبه ها را بیان فرمودند چه کسی بود که نامه بودن سلام علیکم داد.

حجت‌الاسلام مصلحی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: سرویس های اطلاعاتی غربی می خواهند با بحران سازی و فشار و مشغول سازی تعادل جامعه را بر هم زنند و از تحریم، تورم، حاشیه سازی های مستمر و تقسیم سازی کشوری این هدف را دنبال می کنند.

وی تاکید کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری همه جریان ها در انتخابات می توانند حاضر شوند اما باید زاویه خود را با مسیر امامت و ولایت روشن کنند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است و عدد و رقم های بی حسابی که داده می گردد نشان از این امر دارد.

وی گفت: دشمن به جای اسلام هراسی امروز اختلافات شیعه و سنی را در منطقه دنبال می کند.

حجت‌الاسلام مصلحی همچنین در این همایش تاکید کرد که حماسه دارای ویژگی های خاصی است و در حرکت های حماسی همیشه گروه قلیلی با توکل به خداوند جامعه را تحت تاثیر قرار داده اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.