روبات پیکاسو از خواب افراد نقاشی می‌کشد

دانش > روبات
در صورتی که به زودی قصد اقامت در هتلی به نام Ibis را دارید، باید اتاق خود را با نقاشی مبتلا به بی‌خوابی دائمی که در طول شب بر روی اثر هنری خود کار می‌کند، شریک شوید.

۱۸۰۱۴۲۶,۱۸۰۱۴۲۷,۱۸۰۱۴۶۶

این نقاش ساکت، روباتی است که در حین اقامت شما در هتل بر روی اثر هنری کار خواهد کرد که تا کنون هیچ‌کس موفق به ترسیم آن نشده است. در واقع این هتل روبات نقاش را استخدام کرده تا زمانی که مهمانانش در خواب به سر می‌برند آنها را زیر نظر داشته باشد و از آنها حین خواب نقاشی بکشد تا حرکات آنها را حین خوابیدن  نمایش دهد.

هتل‌هایی در برلین، پاریس و لندن نیز در این پروژه مشارکت داشته و ۴۰ مهمان طی این پروژه نقاشی‌های خود را از روبات تحویل خواهند گرفت. این هتل‌ها بر روی تخت‌های خود ملحفه‌های ویژه‌ای انداخته‌اند که سطح آن از شبکه الکترونیکی بسیار ظریفی پوشانده شده و می‌تواند حرارت، فشار و صدا را اندازه‌گیری کند.

روبات نقاش این اطلاعات را دریافت کرده و حرکات فرد را در حین خواب با استفاده از قلم‌مویی کوچک ترسیم می‌کند و به این شکل از الگوی خواب افراد طرحی زیبا و رنگارنگ به دست خواهد آمد. زیبایی این طرح‌ها بستگی شدیدی به نوع خواب افراد دارد، یک خواب عمیق منجر به طرح خطوط صاف و ساده خواهد شد، اما درصورتی که فرد تحت تاثیر خواب به صورت مداوم در جای خود حرکت کند، نقاشی نهایی بیشتر به طرح‌های آبستره شباهت خواهد داشت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.