روبرتو کارلوس: iبه مربیگری فکر می کنم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

مدافع چپ سابق سلسائو که ۱۲۵ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داد، سال قبل در این باشگاه روسی iبه دوران پرافتخار حرفه ای اش پایان داد.

او اعلام نمود اگرچه از پست مدیریتی که در حال حاضر برعهده دارد، راضی است اما iبه وارد شدن iبه دنبال مربیگری نیز فکر می کند.

او در گفتگو با سایت فیفا گفت:” مدیر یک باشگاه بودن و مسئولیت هایی که iبه خاطر این پست برعهده می گیری، فوق العاده است اما فکر می کنم کار من کنار زمین است. این چیزی است که من می خواهم.

من با تیم مسافرت می کنم و در کنار مربیان کار می کنم اما همچنان دوست دارم در زمین تمرین باشم. این یک زندگی جدید است که من از آن بسیار لذت می برم. البته iبه پایان سال ۲۰۱۲ نزدیک می شویم و من باید هر چه سریعتر مدارک مربیگری ام را بگیرم.”

کارلوس همچنین در مورد دوران حضورش در کورنتینانس و کار با مانو منزس گفت:”  تجربه فوق العاده ای بود زیرا او چیزهای زیادی iبه من یاد داد؛ اینکه چطور بازیکنان را مدیریت کنم. چطور با ستاره های بزرگ صحبت کنم. او کارها را با دوستی پیش می برد با این وجود او همیشه همه مسئولیت ها را می پذیرفت.

یادم می آید که او از روز اول حرف هایش را iبه طور واضح زد. او گفت که برای کارش iبه کمک ما نیاز دارد و از همان لحظه، همه چیز خوب پیش رفت.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.