روبن: نباید تمرکزمان را از دست بدهیم

۲۸م اسفند ،

باواریایی ها این هفته مقابل لورکوزن به پیروزی ۲-۱ رسیدند تا فاصله شان با نزدیک ترین تعقیب کننده شان را در عدد ۲۰ حفظ کنند.

روبن در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما می توانیم از فاصله ۲۰ امتیازی مان خوشحال باشیم اما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. باید تا همچنان این تمرکز را در هفته های پیش رو حفظ کنیم.

در نهایت، ما باید با کمک هم کار کنیم. فیلیپ لام لیدر تیم است و سایر بازیکنان هم مسئولیت هایی دارد. در مجموع تیم از شخصیت خوبی برخوردار است.”

او همچنین صحبت های اخیر الی هوینس در مورد افت بایرن در هفته های اخیر، بعد از شکست ۲-۰ مقابل آرسنال، را تایید کرد و گفت:” فکر می کنم انتقادات او درست بود. او به همین دلیل رئیس باشگاه است و فکر می کنم حق با اوست. ما باید از خودمان انتقاد کنیم.

اگر شرایطی خوب نیست، ما باید در مورد آن صحبت کنیم. در چند هفته اخیر اشخاص زیادی از تیم بایرن با کلماتی مانند “در کلاس جهانی”، فوق العاده”، “بی نظیر” و …تعریف کردند  اما همیشه یک دیدار جدید در راه است.

دیدار مقابل آرسنال کاملا متفاوت بود. ما چندین بازیکن جدید در ترکیب اصلی داشتیم اما می خواستیم خودمان را ثابت کنیم و به همین دلیل، هجومی راهی میدان شدیم.

 مقابل لورکوزن، تیم سوم جدید، در خارج از خانه ۲-۱ به پیروزی رسیدیم و از این نتیجه خوشحال هستیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.