روبن: هدف بایرن باید کسب سه جام باشد

۳۰م دیماه ،

 در حالی که باشگاه بایرن مونیخ طی دو فصل قبل نتوانسته است عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند، روبن گفت:«کسب مقام قهرمانی در بوندس لیگا بسیار مهم است. اما من مسائل را اینگونه نمی بینم، هدف ما باید کسب سه عنوان قهرمانی باشد، به ویژه کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان بسیار مهم است.»

این بازیکن که از نیم فصل اول رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های آلمان مصدوم شده است،تصریح کرد:«صد در صد مطمئن هستم زمانی که به آمادگی کامل برسم، می توانم بایرن را به بهترین تیم تبدیل کنم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، وی همچنین ابراز امیدواری کرد به زودی در ترکیب یازده بازیکن اصلی این تیم جای گیرد و افزود:«هنوز به کمی زمان نیاز دارم، اما این مدت زیاد طول نمی کشد. امیدوارم هرچه سریعتر از ابتدای مسابقه در ترکیب باشم. بازی کردن در دیدار های دوستانه کافی نیست.»

روبن همچنین در مورد پیوستن گواردیولای اسپانیایی به عنوان مربی فصل آینده بایرن مونیخ نیز خاطر نشان کرد از همکاری با وی خرسند است.

وی افزود:«من انتظارات زیادی از وی دارم اما فکر نمی کنم تا این حد پرداختن به مربی جدید کار درستی باشد. ما هنوز چهار ماه بسیار مشکل را با هداین مربی ک


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.