روحانی شایسته‌ترین فرد برای تصدی پست ریاست جمهوری

۲۱فروردین۱۳،

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: وی به دلیل سوابق کاری که دارد شایسته‌ترین فرد برای تصدی پست ریاست جمهوری یازدهم است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمدرضا نعمت‌زاده” رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام حسن روحانی در همایش انتخاباتی وی با تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در این همایش حضور دارند گفت: فلسفه وجودی برگزاری چنین همایشی بیعت با مردی است که در زمینه‌های مختلف دارای تجربه‌های سیاسی و اقتصادی و می‌تواند در راستای حل مشکلات کشور نقش تاثیرگذاری را ایفا کند.

وی افزود: اوضاع فعلی کشور بر کسی پوشیده نیست چنان چه ما شاهد هستیم در حال حاضر شاخصه‌های اقتصادی از نظر آماری در وضعیت ناگواری قرار دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی با بیان این که متاسفانه کشور در شرایط فعلی از سند چشم انداز توسعه بسیار فاصله گرفته است اظهار داشت: کاهش اعتماد مردم ، افزایش بیکاری، رشد ناهجاری‌های خانوادگی، رواج خلاف و دروغگویی در میان مسئولین دولتی سبب شده است که وضعیت کشور در شرایط خوبی قرار نگیرد لذا امیدواریم حسن روحانی بتواند با دولت تدبیر و امید در این راستا گام جدی را بردارد.

نعمت‌زاده با بیان این که روحانی شایسته‌ترین فرد برای تصدی پست ریاست جمهوری است اظهارداشت: استقلال شخصیتی، تحصیلات دانشگاهی، التزام عملی و واقعی به ولایت فقیه، پیش‌بینی در عرصه سیاسی ، معاشرت با سیاستمداران داخلی و خارجی از مهمترین مولفه‌هایی است که در حسن روحانی برای بهبود وضعیت کشور وجود دارد که می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را در مسیر جدیدی قرار دهد.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی تصریح کرد: امیدواریم مردم با حضور در انتخابات حماسه دیگری را رقم زده و به دولت تدبیر و امید که حسن روحانی گزینه آن است رای دهند و دریچه تازه‌ای را به سوی کشور بازکنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.