“روحانیت”در جریان‌اصلاحات جایگاهی ندارد

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در خبر

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی عدم جایگاه مناسب روحانیت در اصلاحات را بزرگ ترین ضعف این جریان برشمرد و گفت: هاشمی نه تنها نامزد انتخابات ۹۲ نخواهد شد بلکه خود را برای اصلاح طلبان یا اصولگرایان نیز بها نخواهد نمود.

به گزارش تفسیری مشرق، مجید گروسی دبیرکل جبهه اصلاح‌طلب جوانان ایران امروز در گفت‌وگو با فارس در تحلیلی از فضای انتخاباتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر لیدری جایگاهی در جریان اصلاحات ندارد، چراکه اگر دچار شخص گرایی شویم بازنده ایم لذا باید به گروه گرایی روی آورد.

گروسی تاکید نمود: متاسفانه یکی از عمده ترین مشکلات اصلاح طلبان این است که روحانیت در جریان اصلاحات جایگاه خاصی ندارد.

* هاشمی خود را برای اصلاح طلبان یا اصولگرایان بها نخواهد نمود

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره ورود هاشمی به انتخابات گفت: معتقدم هاشمی به صورت مستقل به انتخابات ورود نمی کند و قطعاً نامزد انتخابات ۹۲ نخواهد شد اما از سوی دیگر وی خودش را فقط برای اصلاحات نیز خرج نخواهد نمود چراکه هنوز طیفی از اصولگرایان به هاشمی اعتقاد دارند از این رو وی طرح دولت وحدت ملی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی خود را برای اصلاح طلبان یا اصولگرایان بها نخواهد نمود، افزود: وقت بسیاری تا انتخابات باقی است اما متاسفانه هرکس می خواهد چهره شود اعلام کاندیداتوری می نماید لذا برای مشخص شدن گزینه هاشمی باید وقت بگذرد تا ورود عارف، جهانگیری، نجفی یا لاریجانی قطعی شود.

گروسی در ادامه با اشاره به نقش جریان انحرافی یادآور شد: گروه انحرافی دولت درصدد است بسیاری از مشکلات جامعه را به گردن روحانیت بیندازد و منجر به ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت شود؛ امری که تاکنون توانسته تا حدودی در آن موفق باشد.

وی فضای انتخابات ۹۲ با سال ۸۸ بسیار متفاوت است اما اصلاح طلبان و اصولگرایان هنوز به دنبال فضای سال ۸۸ می باشند  در حالی که فضای انتخابات ۹۲ تغییر نموده و اگر کسی شناخت کاملی از شرایط کشور نداشته باشد نمی تواند در انتخابات حضور یابد.

دبیرکل جبهه اصلاح‌طلب جوانان ایران امروز با بیان اینکه جبهه جوانان ایران امروز دو سال از آغاز فعالیتش در استان ها و تهران می گذرد و در حال حاضر نیز به دنبال انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری است، تصریح نمود: شورای مرکزی جبهه معتقد است که یکی از اعضای شورای مرکزی باید کاندیدای ریاست جمهوری شود لذا درصددیم حتما یک نفر از این جبهه نامزد انتخابات شود اما در غیر این صورت از فردی که با برنامه وارد شود حمایت می کنیم چراکه در حال حاضر مشکلات اقتصادی بسیار است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.