روحانی با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد

اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران امروز با آیت الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران امروز با آیت الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله شبیری زنجانی دراین دیدار با آرزوی موفقیت برای دکتر روحانی و دولت یازدهم، گفت که مشکلات سخت فراروی کشور با حرکتی جهادی حل و فصل خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه کمتر کسی است که مشکلات کنونی کشور را درک نکند، افزود : شخصیتی که برای حل مشکلات کشور وارد صحنه شده از خودگذشتگی نشان داده است.
آیت الله شبیری زنجانی اظهارداشت که دکتر روحانی و دولت یازدهم باید به وعده الهی امیدوار باشند.
وی تصریح کرد: اگر کارها برای رضای خداوند باشد می توان بر مشکلات فایق شد و این وعده ای قطعی است.
آیت الله شبیری زنجانی گفت که برای موفقیت دکتر روحانی و دولت یازدهم دعا می کنیم.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) رمز موفقیت را وحدت کلمه می دانستند و با وحدت کلمه انقلاب پیروز و جمهوری اسلامی محقق شد، تاکید کرد که با وحدت کلمه می توان از شرایط امروز کشورهم عبور کرد.

آیت الله شبیری زنجانی همچنین خاطره سخنرانی دکتر روحانی در مراسم ختم آیت الله حاج سید مصطفی خمینی در آبان ماه سال ۵۶ را بازگو کرد که دکتر روحانی برای اولین بار در آن سخنرانی از حضرت امام (ره) با عنوان امام خمینی یاد کرد.

رییس جمهوری منتخب نیز در این دیدار با تشکر از آیت الله شبیری زنجانی، گفت که دولت یازدهم نیازمند حمایت مردم، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، علما و حوزه های علمیه است.

دکتر روحانی افزود: اگرچه شرایط سختی است اما انشاء الله همانطوری که انتخابات با عنایت الهی با موفقیت برگزار و شبهات رفع شد و نتیجه آن برای انقلاب ، کشور و مردم شیرین و عزت بخش بود، بتوانیم بر مشکلات فایق شویم.

رییس جمهوری منتخب تصریح کرد: به فضل الهی و حمایت مردم، مقام معظم رهبری، مراجع محترم، علما و حوزه های علمیه برای چیره شدن بر مشکلات کشور امیدوار هستیم.

دکتر روحانی اظهارداشت: با صبر، حوصله و استقامت مردم از مشکلات عبور می کنیم و کمک مراجع محترم و حوزه های علمیه در این باره بسیار موثر است.

رییس جمهوری منتخب صبح امروز پنجشنبه وارد شهر قم شد و پیش از این دیدار، مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را زیارت و با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.