روحانی: تشویق مردم به رای‌ندادن کار دشمنان نظام است

حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمعی از آذربایجانی‌های مقیم تهران انتخابات و حضور در عرصه انتخاباتی را یکی از وظایف هر ایرانی دانست و افزود: همه ما باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنیم. آنچه که مسلم است بی‌تفاوت بودن نسبت به این مساله و تشویق مردم به رای ندادن هدفی است که دشمنان نظام همیشه در پی آن بوده و هستند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایط حساسی همه ما باید کدورت‌ها و گلایه‌مندی‌ها را کنار بگذاریم و به جای نفی و تخریب یکدیگر باید نشست، گفتگو و نقد سازنده و مفید را حاکم کنیم تا کشور به سمت آبادانی پیش رود . شکایت از یکدیگر تنها می‌تواند مشکلات را افزایش دهد و مردم را مایوس و ناامید کند. وظیفه ما در شرایط  کنونی امید دادن به مردم است البته نباید وعده‌های واهی به ناامیدی منتهی شود.

 به گزارش تسنیم، رئیس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نطام در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید یک دولت فرا جناحی است و از همه سلیقه‌ها برای اداره و مدیریت کشور استفاده خواهد کرد گفت : با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد و ساماندهی عملکرد‌های ما ممکن نخواهد بود مگر با استفاده از مدیران با تجربه و نخبگان حتی اگر سلیقه حزبی آن‌ها مغایر با دولت باشد. دولت تدبیر و امید یک دولت فرا جناحی خواهد بود و از همه سلیقه‌ها برای مدیریت و پیشرفت کشور بهره خواهد برد.

 وی گفت: برای پویایی و پایایی نظام سیاسی کشور باید رقابت سیاسی واقعی و صحیح را گسترش داد.

 رئیس کمیسیون سیاسی – اجتماعی مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین دغدغه های پیش روی کشور را تغییر و سامان‌دهی وضعیت اقتصادی دانست و افزود: برای تحقق عدالت نیاز به اقتصادی کار آمد داریم.

 روحانی اظهار داشت : تنها را ه نجات اقتصاد از وضعیت کنونی افزایش روند تولید و حمایت از تولید‌کنندگان است و در این زمینه دولت باید تنها نقش حامی و تسهیل‌کننده را ایفا کند و از دخالت و تصدی‌گری پرهیز کند . افزایش تولید علاوه بر اشتغال‌زایی و افزایش رفاه اجتماعی می تواند تورم را نیز کنترل کند.

نوشته روحانی: تشویق مردم به رای‌ندادن کار دشمنان نظام است اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.