روحانی: کسی نگوید رئیس جمهور را از قبل تعیین کرده‌ اند

به گزارش ایسنا، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمان آنها را قهرمانان ایران خواند و گفت: من شهامت‌های مردم کرمان در ۸ سال دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده کردم و به همه شهیدان و جانبازان و آزادگان و بزرگانی که در این سرزمین برای دفاع از کشور تلاش کرده‌اند، درود می‌فرستم.
وی افزود:‌ می‌گویند کرمان آسمان صافی دارد، اما نمی‌دانند دل مردمشانش چند برابر از آسمان آن صاف است.
روحانی اظهار کرد: به روز سرنوشت نزدیک شده‌ایم و من می‌دانم اینجا بزرگترین استان کشور و بهشت معادن ایران است. این را هم خوب می‌دانم که اگر یک مقدار تسهیلات در اختیار کشاورزان و باغداران کرمانی قرار گیرد محصولات شما منطقه را فرا می‌گیرد.
وی افزود: می‌دانم اگر مشکل آب در استان کرمان حل شود و اگر آبیاری علمی شود کرمان بهشت برین ایران خواهد شد.
این کاندیدای انتخابات تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای ساماندهی امور کشور به جای تصدی‌گری دولت کار را به انجمن‌های حرفه‌ای و نظام‌های صنفی واگذار خواهد کرد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید رهنمودهای مقام معظم رهبری ، مشورت‌های حکیمانه‌ی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خرد ورزی سید محمد خاتمی را سرمایه‌ی اصلی خود می‌داند.
وی گفت: از این که گفته‌ام دولت خود، از شما عذر می‌خواهم دولت تدبیر و امید دولت شماست و همه چیز آن به دست شما اداره می‌شود.
وی افزود: من می‌دانم شما از بیکاری رنج می‌برید و تحصیل‌کردگان و نخبگان از ترس بیکاری راه دیار غربت را در پیش گرفته‌اند من قدم نخبگان را می‌بوسم و همه‌ی آنها را به کشور دعوت می‌کنم.
وی افزود: دولت شما رونق را به اقتصاد باز خواهد گرداند همچنین دولت شما به مشکل کارگران، اصناف، کارآفرینان و همه‌ی مردم توجه دارند.
وی ادامه داد: دولت شما می‌داند شما جوانان آزادی می‌خواهید من این را خوب می دانم که زنان و دختران ما خودشان راه عفت را در زندگی در پیش گرفته‌اند.
وی با بیان این‌که این قدر به خاطر مسائل جزیی مزاحم دختران و بانوان نشوید، افزود: فضای وحدت، اتحاد و همدلی با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید در کشور ایجاد و به شکاف‌های عمیق حزبی و جناحی در ایجاد وحدت و اجماع در میان مسئولان عالی رتبه‌ی نظام خاتمه خواهد داد.
وی افزود: رئیس جمهور به تنهایی نمی‌تواند کاری بکند و باید بتواند با تدبیر اجماع مسئولین عالی رتبه را به دست آورد. من در برابر همه روسای قوا بزرگان نظام سر تواضع فرود می‌آورم و با اجماع کاری خواهم کرد که محیط امنیتی از بین برود.
روحانی در ادامه گفت: ما برای توسعه کشور، نیاز داریم که همه مردم کشور وارد عرصه‌ی سازندگی و توسعه کشور شوند. آنها که ۸ سال به ما تهمت زدند و دروغ بستند این را بدانند که من به آنها تهمت نخواهم زد.
وی افزود: برای این که ما در برابر افراط و خودشیفتگی بایستیم و اعتدال و عقل و میانه روی در کشور حاکم شود نیاز به وحدت داشتیم.
من به تمام استان‌های کشور که سفر می‌کردم همین طور برادر عزیزم دکتر عارف ملت شعار و اجماع را به ما گوشزد می‌کردند. این ندای شما را بزرگان اصلاحات و اعتدال هم به خوبی شنیدند. هم من و هم آقای دکتر عارف مساله را به تصمیم جمع اصلاحات و اعتدال و به بزرگ کشور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین سید محمد خاتمی واگذار کردیم.
این کاندیدای ریاست جمهوری با تاکید بر این‌که تصمیم دیشب بزرگان در جبهه اصلاحات و اعتدال بر این است که بنده در عرصه‌ی رقابت باقی بمانم، گفت: برادر عزیزم آقای دکتر عارف بسیار اخلاقی عمل کرد و از این که روزهای گذشته در استان‌های مختلف ستاد مشترک برای من و دکتر عارف تشکیل داده بودند نشان دهنده‌ی این بود که همه دنبال هدفی واحد هستند. این هدف واحد پیروزی اعتدال و اصلاحات بر افراطی‌گری های است که بعضی ها دنبال می‌کردند.
وی اضافه کرد: از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از سید محمد خاتمی، دکتر عارف و همه‌ی عزیزانی که شبانه روز در مسیر اعتدال و اصلاحات تلاش کردند تا وحدت را بیافرینند تشکر می‌کنم.از این که بزرگان کشور با این تصمیم خود مسیر پیروزی را همواره کردند قدردانی کرده و در برابر آنها تواضع می‌کنم.

نوشته روحانی: کسی نگوید رئیس جمهور را از قبل تعیین کرده‌ اند اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.