روح‌الله حسینیان: اصلاح طلبان پایبند به تعامل، سعه صدر و تساهل و تسامح نبودند

۱۴ام بهمن ،

نماینده تهران با اشاره به شعارهای اخیر اصلاح‌طلبان مبنی بر گفت‌وگو و لزوم رعایت سعه صدر و حفظ منافع ملی، رفتارهای قبل اصلاح طلبان را یادآوری کرد.حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شعارها و اظهار‌نظر‌های اخیر بعضی از اصلاح‌طلبان مبنی بر گفت‌وگو و لزوم رعایت سعه صدر در فضای سیاسی کشور اظهار داشت: با بازگشت به قبل و مرور بر جریان پیروزی اصلاح‌طلبان که توانستند هم ریاست جمهوری و هم مجلس را در دست بگیرند، با بررسی جزئی می‌توان به این مسئله پی برد که آنها پایبند به تعامل، سعه صدر و تساهل و تسامح نبودند.

* مطبوعات دوران اصلاحات به یک دیکتاتوری مبدل شده بود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه مطبوعات در دوران اصلاحات به یک دیکتاتوری مبدل شده بود، افزود: در دوران حاکمیت اصلاحات چنان دیکتاتوری در مطبوعات به وجود آمده بود که چنانچه فردی، از اصلاح‌طلبان، انتقادی داشت و یا تفکر آنها را مورد نقد قرار می‌داد، بلافاصله بوسیله روزنامه‌های زنجیره‌ای به بحران‌آفرینی و عدم درک پیام دوم خرداد متهم و قدرت نقد از منتقدان سلب می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین اگر این دوستان به سوابق کاری و رفتاری خود باز گردند، درک می‌کنند که پایبند به چنین شعارهایی نیستند و نباید از دیگران نیز چنین توقع و انتظاری را داشته باشند.

حسینیان با اشاره به شعار اطلاح‌طلبان مبنی بر رعایت و حفظ منافع ملی تصریح کرد: شعار حفظ منافع ملی، شعار درستی است و همه باید به این اصل پایبند باشند و منافع ملی را در تمام زمینه‌ها در نظر بگیرید و منافع ملی را بر منافع جناحی و گروهی ترجیح دهند.

* شخص اوباما در فتنه ۸۸ دل به سرنگونی نظام بسته بود

وی بیان اینکه فتنه ۸۸ خسارات بسیاری را در ابعاد مختلف به منافع ملی کشور وارد کرد، ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸ آمریکایی‌ها و شخص اوباما دل به این بسته بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون و به کشور آسیب برسانند، حال سؤال اینجاست آیا آنهایی که امروز شعار منافع ملی را سر می‌دهند در آن دوران توجه داشتند که غرب و آمریکا چه نقشه‌ای را برای ایران ترسیم کرده بود، آیا زمانی که به خیابان‌ها می‌ریختند و اموال همین مردم را به آتش می‌کشیدند، آن زمان پای منافع ملی در میان نبود و هیچ یک از این کارها محکوم نمی‌شد، اما امروز دم زدن از شعار رعایت و حفظ منافع ملی در سرلوحه قرار می‌گیرد‌.

* تحصن نمایندگان مجلس اصلاحات بر هم زدن وحدت ملی و به خطر انداختن منافع ملی نبود؟

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به تحصن نمایندگان در دوران اصلاحات اضافه کرد: آیا تحصن نمایندگان مجلس در مقابل زورگویی آمریکا که دائما ما را به حال تهدید نگه داشته بود، بر هم زدن وحدت ملی و به خطر انداختن منافع ملی نبود؟

حسینیان بیان داشت: بنابراین کسانی باید اینگونه‌ شعارها را مطرح ‌کنند که برای منافع ملی در مقابل منافع آمریکا و غرب ایستادند و از انقلاب خود حمایت کردند نه کسانی که به محض بالا بردن چوب دشمن، دست‌ها را بلند و خود را با تعلیق غنی‌سازی اورانیوم تسلیم آنها کردند.

* عاشقی سینه‌ چاک اصلاح‌طلبان در حفظ منافع ملی بسیار برای مردم قابل باور نیست

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان یادآور شد: اصلاح‌طلبان بدانند که دم زدن و عاشق سینه‌ چاک نشان دادن در حفظ و رعایت منافع ملی توسط آنها بسیار برای مردم قابل باور نیست و مردم با همه سختی‌هایی که تاکنون کشیده‌اند خودشان تکلیفشان را در حفظ منافع ملی می‌دانند و از آن محافظت می‌کنند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.