روح‌الله عسگری: در مسابقه‌های غرب آسیا شرکت نمی‌کنم

۲۰ آبان ،

511521.jpg

ملی‌پوش دوی ۱۱۰ متر بامانع ایران گفت: به سبب نداشتن آمادگی جسمانی در مسابقه‌های غرب آسیا شرکت نمی‌کنم.

«روح‌الله عسگری» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پیش از آغاز المپیک، نزدیک به سه سال بدون استراحت، تمرین کردم و در حال حاضر از آمادگی جسمانی برخوردار نیستم بنابراین در مسابقه‌های دوومیدانی غرب آسیا شرکت نخواهم کرد.

وی با بیان این که در حال مذاکره با یک مربی خارجی است، گفت: با این مربی خارجی که شاگردان بسیاری در اروپا دارد به توافقاتی رسیده‌ایم اما هنوز بر سر مسائل مالی با فدراسیون دوومیدانی در حال مذاکره هستیم، در این مورد فدراسیون و کمیته ملی المپیک جواب قانع کننده‌ای به من نمی‌دهند.

وی ادامه داد:‌ البته کل ورزش کشور از نظر اقتصادی در سختی قرار دارد و بنابراین تا یک ماه دیگر صبر می‌کنم، اگر به نتیجه‌ای نرسیدیم، تصمیم دیگری خواهم گرفت.

عسگری درباره آخرین وضعیت تمرینی خود نیز بیان کرد: یک سری تمرین‌هایی را انجام می‌دهم اما به صورت منظم نیست و منتظر هستم تا وضعیت اردو و کار با مربی خارجی‌ام مشخص شود تا تمرین‌های خود را برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا و جهان که سال آینده برگزار می‌شود، آغاز کنم.

وی افزود: اگر بتوانم در اردوها و مسابقه‌هایی که مد نظر دارم شرکت کنم به احتمال فراوان جزو نفرات اول آسیا خواهم بود، در غیر این صورت بعید می‌دانم به نتیجه‌ای برسیم.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون و اشخاصی که برای ورزش ایران برنامه‌ریزی می‌کنند درخواست دارم از لحاظ مسائل اقتصادی و برنامه‌ریزی به گونه‌ای پیش بروند که به ورزش کشور لطمه‌ای وارد نشود و اگر ورزشکاران، مربیان و اردوها در یک تعامل خوبی نباشند و جدا از یکدیگر قرار گیرند، در مسابقه‌های سال آینده و بازی‌های آسیایی ضربه سنگینی خواهیم خورد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.