روح الله رستمی مدال خود را به شهدای ایران اسلامی تقدیم کرد

‘روح الله رستمی’، یکشنبه شب در رقابت های دسته ۵/۶۷ کیلوگرم مسابقه های وزنه برداری بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن به مدال نقره دست یافت.

وی با مهار وزنه ۲۰۸ کیلوگرم، پس از نماینده چین به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

رستمی در پایان رقابت خود به خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن گفت: ابتدا باید به مردم ایران، افتخارآفرینی های ورزشکاران کشورمان را در بازی های پارالمپیک لندن تبریک بگویم و شرمنده هستم که مدال طلا را کسب نکردم.

نایب قهرمان بازی های پارالمپیک لندن اظهار داشت: این مدال را به شهدای ایران اسلامی که قهرمانان واقعی ما هستند، تقدیم می کنم.

وی افزود: تمام توانم را به کار بستم اما وزنه بردار چینی بسیار قدرتمند بود و با جابه جا کردن رکورد پارالمپیک به مقام قهرمانی دست یافت.

وزنه بردار تیم ایران اظهار داشت: در حرکت آخر با تمام وجود برای مهار وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی تلاش کردم اما مهار این وزنه، کار بسیار سختی بود.

وی در ادامه یادآور شد: تیم وزنه برداری معلولان و جانبازان ایران در شرایط خوبی است و یقین دارم این مدال آوری ها در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

‘روح الله رستمی’ در پایان از پدر و مادر خود به دلیل حمایت هایی که از وی داشته اند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با کسب این مدال، گوشه ای از زحمات آنان را جبران کرده باشم.

ورزشی. ** ۱۵۹۲ ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۵۵۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.