رودباریان: تا حالا اینقدر خوش شانس نبودم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

رودباریان در مورد اینکه ۵ بار تیر دروازه‌اش به لرزه درآمد می‌گوید:« واقعا خوش شانس بودم، حتی می‌توانم بگویم در این سال‌ها که فوتبال بازی می‌کنم هیچ وقت اینقدر خوش شانس نبودم و خیلی عجیب بود که فرصت‌های تراکتور آنطور به تیر دروازه‌ اصابت نمود. آنها تیم پرقدرتی می باشند و هواداران خوبی دارند، ما می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی امیدوار بودیم که در تبریز امتیاز بگیریم. به هر حال هر طور که شده توانستیم با امتیاز زمین حریف را ترک کنیم.»

رودباریان در این بازی پنالتی فلاویو لوپز را گرفت. این پنالتی در حالی زده شد که هافبک تراکتور دور خیز نکرده بود و با این روش می‌خواست دروازه رودباریان را باز کند. دروازه‌بان داماش در این مورد می‌گوید:« من از سبک پنالتی زدن او ناراحت شدم و فکر می‌کنم پنالتی زدن لوپز نوعی بی‌احترامی بود. شاید هر بازیکن برای زدن پنالتی سبک خاص خودش را داشته باشد ولی من ناراحت شدم و احساس می‌کنم او طوری پشت توپ ایستاد تا به نوعی بگوید که برایش مهم نیست که داخل دروازه فردی قرار دارد. به هر حال من این توپ را گرفتم در ضمن او ضربه را آرام زد و من فرصت داشتم تصمیم بگیرم.»

رودباریان که حالا با آمدن حمید درخشان فرصت بازی پیدا نموده تاکید می‌کند:« من وقت آقای هرندی بازی نکردم و به هر حال نظر ایشان بود که نیمکت‌نشین باشم اما الان شرایط خوبی دارم.» او در پاسخ به این سوال که آیا داماش در این فصل کاندیدای سقوط محسوب می‌شود خاطرنشان می‌کند:«‌ وقتی تا دقیقه ۸۵ از تیمی مثل تراکتور در تبریز جلو هستیم یعنی اینکه پتانسیل بالایی داریم و امسال می‌خواهیم رده خوبی را به دست آوریم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.