روزانه دو میلیارد دقیقه از وقت کاربران صرف اسکایپ می‌شود

۱۹فروردین۱۳، همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت در گزارشی اعلام کرده است کاربران اسکایپ روزانه دو میلیارد دقیقه از وقت خود را صرف استفاده از این نرم افزار مکالمه تصویری می‌کنند.

مایکروسافت آمار و ارقامی را دربارهٔ اسکایپ منتشر کرده که نشان می‌دهد چرا این نرم افزار را در سال ۲۰۱۱ به قیمت ۵٫ ۸ میلیارد دلار خریداری کرده است.

بر اساس این آمار و ارقام، کاربران اسکایپ روزانه در مجموع حدود ۲ میلیارد دقیقه از وقت خود را صرف استفاده از این نرم افزار ارتباطی می‌کنند.

الیسا استیل، معاون شعبه اسکایپ در شرکت مایکروسافت دربارهٔ این آمار و ارقام در وبلاگ خود نوشته است: دو میلیارد دقیقه معادل چیزی بیش از ۳۳ میلیون ساعت است که کاربران صرف آواز خواندن، خندیدن، لطیفه گویی و ارتباط با یکدیگر می‌کنند. این به معنای یک میلیون و ۳۸۸ هزار روز با هم بودن است، یعنی اینکه کاربران روزانه ۳ هزار و ۸۰۵ سال و یا ۳۸ قرن زمان را صرف اسکایپ می‌کنند.

اسکایپ یک نرم افزار مکالمه تصویری است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ طراحی و عرضه شد. مایکروسافت نیز در سال ۲۰۱۱ آن را به قیمت ۵٫ ۸ میلیارد دلار خریداری کرد.

این شرکت که در حال حاضر اسکایپ را به صورت یکی از زیرشاخه‌های خود اداره می‌کند، تلاش کرده است آن را با بعضی از راهکار‌ها و محصولات خود مثل پلت فرم لینک (Lync) که برای ارتباطات کسب و کار‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا سیستم عامل ویندوز ۸ یکپارچه کند.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.