روزانه ۴۰ تا ۵۰ هزار خودرو از محور قزوین به رشت تردد می کنند

۱فروردین ۱۳،

ˈمحمدنادر محمدزادهˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک جاده ای امسال برخلاف سال های قبل زودتر آغاز شد و این بار ترافیکی از ۲۶ اسفند سال قبل تا دوم فروردین ماه بطور مستمر در جاده های استان جریان داشت.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسافران نوروزی که قصد بازگشت از محورهای این استان را به مبدا خود را دارند کمی زمان بازگشت خود را جلوتر بیاندازند تا ما شاهد بار ترافیکی کمتر باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی نیروهای راهدار این اداره کل خود را آماده بازگشت مسافران کرده اند، اضافه کرد: تیم های مستقر راهدار ما همچنین آماده استقبال از آغاز موج دوم مسافران نوروزی می باشند که قصد سفر از محورهای این استان را در روزهای آینده خواهند داشت.

محمدزاده، انتخاب اولویت دار مسافران نوروزی را استفاده از آزادراههای استان قزوین دانست و ادامه داد: با توجه به وضعیت مناسب راههای استان و شرایط مطلوب آب و هوایی، اشتیاق مسافران در استفاده از جاده های این استان را دوچندان ساخته است.

این مسوول، وضعیت آزادراهها و راههای اصلی استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه تامین روشنایی تونل های آزادراه قزوین به شمال را توانستیم تا ۲۸ اسفند ماه به انجام برسانیم تا مسافران این محور با آسودگی خاطر سفر خود را ادامه دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: از مسافران و رانندگان می خواهیم با رعایت صبر و حوصله در حین رانندگی، از سبقت های بی مورد اجتناب کرده و در طول مسیر نیز از توقف در حاشیه راهها بطور جدی پرهیز کنند.

۶۲۷/۶۱۶

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.