روزبهانی تا ساعاتی دیگر به میدان می‌رود

احسان روز بهانی بوکسور شایسته کشورمان که در وزن منهای ۸۱ کیلو گرم موفق شد با شکست حریفانی از کشورهای کلمبیا و ترکیه تا یک قدمی طلا قرار بگیرد ساعت ۲۳ به وقت محلی و ساعت ۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران بامداد فردا به مصاف حریف قدرتمند قزاقستانی می رود.حریف قزاقستانی نایب قهرمان جهان بوده ولی اگر روز بهانی بتواند وی را شسکت دهد برای نخستن بار در تاریخ بوکس مدال برنز المپیکی را برای بوکس ایران مسجل خواهد کرد.

اما در رقابت های فردا پنجشنبه محمد باقری معتمد نماینده وزن منهای ۶۸ یا وزن دوم المپیکی در بازی نخست ساعت ۱۶:۱۵ به وقت تهران به مصاف دیوید بویی از آفریقای مرکزی می رود و در صورت برد در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده دیدار روح الله نیک پا از افغانستان و لنوفسکی از لهستان می رود.

مسابقات وزن دوم المپیکی در همان روز پنجشنبه به اتمام می رسد.

در روز پنجشنبه دیگر نمایندگان ایران مسابقه ای ندارند.

اما در روز جمعه ودر وزن ۸۰- کیلوگرم مردان یوسف کرمی ساعت ۱۳:۴۵ به وقت تهران به مصاف “نیکولاس گارسیا ” از اسپانیا می رود. این اسپانیایی نفر پنجم رنکینگ جهانی در این وزن است.

سوسن حاجی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم زنان ساعت ۱۳:۰۰ به وقت تهران مقابل کارمن مارتون نفر هشتم رنکینگ جهانی از استرالیا میرود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده مسابقه مصر و سوئد روبرو خواهد شد.

همچنین صادق گودرزی کشتی گیر آزاد کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم و حسن رحیمی در وزن ۵۵کیلوگرم از ساعت ۱۶:۳۰ بر روی تشک می روند.

آرزو حکیمی نیز در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر بانوان از ساعت ۱۳:۲۰ باید به آب بزند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.