روزبهانی تا مدال المپیک یک ۳ راند دیگر فاصله دارد

احسان روز بهانی برای گرفتن نخستین مدال المپیکی بوکس یک ۳ راند دیگر فاصله دارد آنهم برابر حریفی که نایب قهرمانی جهان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، آدیلبک نیازمبیتوف  بوکسور تیم ملی قزاقستان  و نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۱ آیا کار سختی برابر نماینده بوکس ایران خواهد داشت و یا اینکه روز بهانی همچون مسابقه قبلی خود تا آخرین ثانیه ها بر پیروزی می جنگد. این مبارزه که ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداددر وزن ۸۱ کیلو گرم و در دور یک چهارم نهایی برگزار می شود جدالی برای ماندن در بین مدال آوران المپیک و یا حذف از این بازیهاست.
آدیلبک نیازمبیتوف” بوکسور تیم ملی قزاقستان از قدرت بدن می بسیاری برخوردار است و اگر نماینده کشورمان بتواند ویرا ببرد شاید با ارزش ترین پیروزی ایران را در المپیک لندن کسب کرده باشد.
نیاز‌مبیتوف بوکسور ۲۳ ساله‌ تیم ملی قزاقستان نشان طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۰۷(به میزبانی قزاقستان)،نشان برنز مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۰(مغولستان)، نشان نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۱(به میزبانی باکو) را در کارنامه ورزشی خود داردو با توجه به سبک بوکس روسی آنها بدون تردید شاهد مبارزه نفس گیری بین این دو خواهیم بود./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.