روزنامه”بهار” به طور موقت تعطیل شد

فروردین ۱۴۰۳

در پی درج یادداشتی با در شماره چهارشنبه، روزنامه بهار تصمیم به توقف موقت انتشار یافتن گرفت.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار یافتن یادداشتی در شماره چهارشنبه روزنامه بهار تصمیم به توقف موقت انتشار یافتن گرفت.

متن نامه منتشره روزنامه بهار به شرح ذیل است:

روزنامه بهار به مناسبت روز عید غدیر خم یادداشت وارده‌ای با عنوان« امام پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» به سبب خطای فنی به چاپ رساند که متاسفانه سبب جریحه دارشدن روحیه مومنان و مریدان حضرت علی(ع) شد. پس از آن مدیریت روزنامه اقدام به عذرخواهی در چند رسانه و امروز(شنبه) نیز اقدام به انتشار یافتن چند یادداشت در نقد مطلب مورد نظر نمود که نشان دهد تا نظرات مندرج در یادداشت آقای علی اصغر غروی به دور از مشی “بهار” مدیران، روزنامه نگاران و کارمندان آن است.

اگرچه بر مردم عزیز فشار کاری و احتمال خطای غیر عمد پوشیده نیست(که این نافی مسوولیت نمی‌باشد) اما متاسفانه بعضی از جریان‌های سیاسی که فرصت را غنیمت می‌شمارند از شرایط موجود استفاده‌های دیگری می‌کردند که تداوم آن دل مومنان راستین را بیشتر به درد می‌آورد از این روی روزنامه بهار در راستای تلطیف فضای جامعه و به دست آوردن دل مومنان راستین و واقعی اقدام به عدم انتشار یافتن موقت و چند روزه کرده و از همه خوانندگانش مجددا پوزش می‌خواهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.