روزنامه الجزایری: ایران قادر به عبور از تحریم های غرب است

به گزارش ایرنا روزنامه الجزایری ‘الحوار’ روز پنج شنبه در مقاله ای با عنوان ‘ اراده ایران در مسیر تکنولوژی جهانی ‘ با اشاره به برگزاری دورجدید گفت وگوهای هسته ای کشورمان نوشت : به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران اروپائی، ایران قادر به عبور از سختیهای پیش رو در روابط با غرب خواهد بود.

‘رابح بوکریش’ نویسنده این مقاله با اشاره به فنآوری و دستاوردهای نظامی پیشرفته جمهوری اسلامی ایران، تدابیر سران دو کشورعراق و ایران بعد از جنگ تحمیلی را بایکدیگر مقایسه کرده و می افزاید: ایران بلافاصله پس از پایان جنگ با درایت و مدیریت صحیح راه علم و ترقی را درپیش گرفت و به فنآوری های پیشرفته ای دست یافت.

روزنامه الجزایری در ادامه با اشاره به توطئه های رژیم صهیونیستی و اختلافات و درگیری های کنونی میان مسلمانان و آرزوی مسلمین برای پایان یافتن اختلافات و تشکیل یک حکومت مقتدر اسلامی برای آزادسازی قدس شریف، ایران را بهترین الگو برای دستیابی به علم و تکنولوژی و توسعه و پیشرفت معرفی می نماید.

نویسنده در بخش دیگر مقاله خود از مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در الجزایر که با حضور مقامات سیاسی ، فرهنگی و وابستگان نظامی بسیاری از کشورها برگزار شد به خوبی یاد می کند.

خاورم ** ۱۲۰۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۴۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.