روزنامه «ایران» هم مجرم است هم نیست

۲۱ آبان ،

2940.jpg

هیات منصفه مطبوعات به مدیرمسوول روزنامه «ایران» تذکر داد رسالت مطبوعاتی را مراعات کرده و در حفظ حرمت مقامات عالی کشور بکوشد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلسه رسیدگی به کیفرخواست‌های مطروحه علیه مدیران مسوول نشریات «ایران» و «همت و موج اندیشه» در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش تفسیری ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، در مورد اتهام مدیرمسوول نشریه «ایران» مبنی بر نشر مطالب خلاف واقع، هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مجرم شناخت و در مورد اتهام توهین به مقام معظم رهبری، هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مجرم ندانست. در مورد اتهام توهین به مقامات عالی‌رتبه، هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت قریب به اتفاق متهم را مجرم شناخت؛ ضمنا هیات مذکور متهم را مستحق تخفیف دانست و به مدیر مسوول نشریه مذکور تذکر داد رسالت مطبوعاتی را مراعات کرده و در حفظ حرمت مقامات عالی کشور بکوشد.

همچنین در مورد اتهام منتسب به مدیرمسوول نشریه «همت و موج اندیشه» (به شرح مندرج در پرونده) پس از حضور اعضای دادگاه و هیات منصفه مطبوعات، اعلام شد که مدیرمسوول نشریه مذکور تقاضای استمهال کرده که این امر مورد موافقت دادگاه و هیات منصفه قرار گرفته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.