روزنامه بهار در پارتی‌های اصلاح طلبان نیرو جذب می‌کند + اسناد

۱۴م آذر ،

روایتی از سیر نزولی اخلاق در میان اصلاح طلبان

رفتار غیر متعارف برخی خبرنگاران اصلاح طلب در شبکه‌های اجتماعی چنان زننده و تاسف بار می‌شود که سوالهای بسیاری در میان کاربران ایجاد می‌کند‌. این رفتارهای غیر اسلامی با استقبال رسانه‌های ضد انقلاب مواجه است.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ طیفی از نویسندگان اصلاح طلب که در فتنه ۸۸ فعال بوده‌اند‌، در قالبی دیگر در نقش عوامل جریان ضد فرهنگی غرب به دنبال تئوری‌های باطل این جریان عمل می‌کنند. رفتار سازمان دهی شده این اشخاص که با تبلیغ و پیگیری اهداف ضد فرهنگی عملا به مهره‌های عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند، به طور کامل خوراک ضد تبلیغی علیه نظام برای رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه فراهم می‌آورد .

انتشار تصاویر پارتی مختلط برخی روزنامه نگاران اصلاح طلب توسط (م-ف) روزنامه نگار روزنامه “بهار”

روزنامه شرق یکی از پاتوق‌های اصلی این اشخاص بوده است‌. روزنامه‌ای که در طی فعالیت مطبوعاتی‌اش به سبب تخلف‌های عدیده از جمله توهین به شخصیت‌ها‌، مسئولین و ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط مراجع قانونی تاکنون چهار بار توقیف شده و تعدادی از نویسندگانش ارتباطات گسترده‌ای با رسانه‌های شایعه پراکن تحت سیاست سرویس‌های جاسوسی غربی از جمله بی بی سی فارسی و بعضی از چهره‌های ضد انقلاب همچون نیک آهنگ کوثر و احمد باطبی دارند.


حضور کارمندان روزنامه شرق با نمادهای فتنه گران، جلوی ورودی  ساختمان روزنامه شرق ۳ سال بعد از شکست فتنه ۸۸

برخی از این نویسندگان اصلاح طلب این پاتوق نیز به سبب نزدیکی به تفکر اعضای تشکل منحله موسوم به نهضت آزادی رویکرد قلم به مزدی داشته‌اند‌. نهضت آزادی حلقه‌ای سیاستمداران خائنی را تشکیل داده بود که در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران با بیانیه‌های خود در صف بعثی‌ها قرار می‌گرفتند‌.

فعالان مطبوعاتی دوم خردادی در جلسات مشترک با سران نشکیلات منحل شده نهضت آزادی

در یکی از تاسف‌بار‌ترین اقدامات اخیر این نویسندگان و در دورانی که غم توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (‌ص‌) بر سینه مردم مسلمان کشورمان سنگینی می‌کرد‌، کاریکاتوریست قلم به مزد روزنامه شرق با انتشار یافتن طرحی وهن انگیز نمادهای دفاع مقدس را به سخره می‌گیرد‌. طراح این تصویر از اعضای حزب منحله مشارکت و از سرشناس‌ترین فعالان آشوب‌های سال ۸۸ است که همواره آثار توهین آمیز خود را در رسانه‌های ضد انقلاب خارج از کشورمنتشر می‌کند‌.

اما پس از توقیف روزنامه شرق وطبق روال معمول همانند دوران روزنامه‌های زنجیره‌ای دوره اصلاحات بخشی از این نویسندگان روزنامه‌های دوم خردادی ‌به روزنامه‌ای تحت عنوان “‌بهار‌” کوچ کرده‌اند. روزنامه اصلاح‌طلب “‌بهار” متعلق به سعید‌ پورعزیزی است که پیش از این در ماههای پایانی سال ۱۳۸۸ و آغاز سال ۱۳۸۹ این روزنامه را منتشر می‌کرد‌. در دوره پیشین، بهار به مدت ۵۰ شماره خط مشی ادبی هنری داشت و پس از ۵۰ شماره، خط مشی آن سیاسی‌تر شد. سعید پورعزیزی، مدیرکل اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری دوره محمد خاتمی است.‌‌‌ بهار تا کنون سه بار توسط دستگاه قضایی به سبب تخلفات مختلف مطبوعاتی توقیف شده و اکنون برای دوره چهارم منتشر می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.