روزنامه جمهوری اسلامی: فهرست گروه­های تروریستی آمریکا بی‌اعتبار است

 *خبرگزاری‌های غربی به نقل از مقام‌های آمریکایی در یک آتش تهیه تبلیغاتی گزارش دادند واشنگتن نام سازمان تروریستی منافقین را از فهرست گروههای تروریستی خارج می‌کند. این بنگاه های خبرپراکنی به نقل از مقام‌های آمریکایی که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، اعلام کردند: هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا تحت فشار شدید لابی صهیونیسم به رهبری «جان بولتون» یهودی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، کنگره را در جریان این تصمیم قرار داده است و بدین ترتیب دولت آمریکا بنا دارد تا هفته آینده به طور رسمی و علنی این سازمان را زیر چتر حمایت سیاسی، مالی و نظامی خود قرار داده و در ادامه دشمنی‌های خود با ملت ایران و حمایت از تروریسم گزینشی، به سران و اعضای فعال این گروهک پناهندگی اعطا کند. این حرکت مقدمه‌ای خواهد بود تا دفا‌تر منافقین در نیویورک و واشنگتن دایر شده و سرکردگان این سازمان، قدرت جولان و مانور بیشتری برای فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران را بیابند.

* آمریکا قصد دارد با گستراندن چتر حمایتی خود بر این گروهک از آن‌ها به عنوان عامل تروریسم به صورت فرامنطقه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، ولی طبعاً نمی‌تواند از تبعات استفاده ابزاری از تروریسم و علاقه ویژه خود به گروهکهای تروریستی برای پیشبرد مقاصد خویش در جهان جلوگیری کنند.

نگاه ابزاری آمریکا به مقوله تروریسم و حمایت‌های مالی و تسلیحاتی آن‌ها از گروه های تروریست، افراط گرا و جنگ‌افروز در سال های اخیر نشان داده که این گروهک نیز به عنوان دست پرورده سیاست های استکباری درصورت خروج از فهرست بی‌اعتبار آمریکایی‌ها نخواهند توانست سوابق تروریستی خود را نزد ملت‌ها محو کرده و برای خود وجاهتی دست و پا کند بلکه همچنان نزد افکار عمومی جهانیان به ویژه ملتهای مسلمان ایران و عراق منفور و مزدور باقی خواهد ماند.

/۲۹۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.