روزنامه کیهان: هول نکنید، با هم رد صلاحیت می‌شوید

۰۹اردیبهشت،

همان‌گونه که رد صلاحیت فردی مانند مشایی- در صورت نام‌نویسی- قطعی است، رد صلاحیت امثال خاتمی نیز در صورت نامزدی قطعیت دارد. خاتمی از اشخاصی بود که توسط ملت آفریننده حماسه نهم دی مورد اعلام انزجار شدید قرارگرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «هول نکنید، با هم رد صلاحیت می‌شوید» نوشت:

یک سایت وابسته به فتنه‌گران می‌گوید چنانچه مشایی به لیست کاندیداها افزوده شود، هیچ دلیلی وجود ندارد که خاتمی از صحنه انتخابات حذف شود.

«بازتاب» که عملکرد ماه‌های اخیر آن مکررا مورد استفاده رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه و فتنه‌گران قرار گرفته، می‌نویسد: در حالی که تغییری در مواضع رهبری نه دربارهٔ آمریکا و نه رژیم اسرائیل و همچنین قرائتهای خاص جریان دولت از اسلام ملاحظه نشده، برخی محافل وابسته به مشایی، از حضور او در انتخابات ۹۲ سخن می‌گویند و محافل اپوزیسیون و تحلیلگران رادیو آمریکا و اسرائیل نیز به طور ضمنی از ورود مشایی به عرصه کاندیداتوری حمایت می‌کنند. به همین دلیل، تحلیلگران برنامه افق رادیو آمریکا، فرصت اوباما به ایران تا انتخابات خرداد ۲۹ را در چارچوب حضور مشایی تحلیل می‌کنند.

بازتاب می‌افزاید: در ابتدای دولت دهم و بعد از وقایع سال ۸۸، زمانی که احمدی‌نژاد در حکمی اسفندیار رحیم‌مشایی را به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور منصوب کرد، رهبر انقلاب طی نامه‌ای مخالفت خود را با این انتصاب اعلام و تاکید کردند؛ «لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم‌یکن اعلام گردد.» از این رو استدلال منطقی برای رد صلاحیت مشایی این است که وقتی فردی با حکم صریح رهبری صلاحیت معاون اولی ریاست‌جمهوری ندارد، برای خود ریاست‌جمهوری به طریق اولی بی‌صلاحیت است.

این رسانه وابسته به فتنه‌گران ادامه داده است: برخی تحلیلگران بر این اعتقادند که چنانچه مشایی به لیست کاندیداها افزوده شود، هیچ دلیلی وجود ندارد که خاتمی از صحنه انتخابات حذف گردد. از نظر آنها، مواضع سیاسی و ایدئولوژیک خاتمی نه تنها از محور انقلاب اسلامی تغییرنیافته، بلکه با طرح گفتمان‌های جدید به پر و بال دادن و قوام اندیشه انقلاب اسلامی کمک کرده است[!].

این ادعا در حالی است که اگر مشایی وابسته به یک حلقه منحرف و فاقد کمترین صلاحیت‌هاست، خاتمی به طریق اولی آلوده به جریان منحرف و فتنه‌گری است که چه در سال ۸۷ و چه در سال ۸۸ همسو با سناریوهای آمریکایی-اسرائیلی،کشور را به کام آشوب‌و بی‌ثباتی پیش بردند و مجال فعالیت برای گروهک‌های برانداز نظیر منافقین، سلطنت‌طلبان، بهائیان و… را فراهم کردند و بارها مورد حمایت سران آمریکا و انگلیس و اسرائیل قرار گرفتند.

با این وصف همان‌گونه که رد صلاحیت فردی مانند مشایی- در صورت نام‌نویسی- قطعی است، رد صلاحیت امثال خاتمی نیز در صورت نامزدی قطعیت دارد. خاتمی از اشخاصی بود که توسط ملت آفریننده حماسه نهم دی مورد اعلام انزجار شدید قرارگرفت.

گفتنی است اخیرا تاج‌زاده در نوشته‌ای خواستار تأیید صلاحیت مشایی و خاتمی شده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.