روزهای بسیار خوبی برای پرسپولیس در راه است

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

همامی پس از پیوستن به جمع قرمزپوشان پایتخت:

روزهای بسیار خوبی برای پرسپولیس در راه است

پنجشنبه ۱۱ دی ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – مسعود همامی، دروازه‌بان پیکان روز گذشته با دریافت رضایتنامه خود، از این باشگاه جدا شد و به پرسپولیس پیوست. با همامی به همین دلیل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

چطور شد از پیکان جدا شدی و به پرسپولیس رفتی؟
من از چند مدت قبل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم. طی یکی، دو روز قبل هم این صحبت‌ها جدی شد تا این که پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پیکان، از آنها رضایتنامه گرفتم و جدا شدم و به پرسپولیس آمدم.

چرا در پیکان نماندی؟
من ابتدای فصل با پیکان قرارداد بستم و زمانی بود که هنوز مهدی رحمتی نیامده بود. بعد از حضور مهدی، به من فرصت بازی نمی‌رسید و طبیعی است که مثل هر بازیکن دیگری، دوست داشتم جایی بروم که بازی کنم. البته این را تأکید می‌کنم که مهدی رحمتی دوست بسیار خوب و رفیق من است. ما ارتباط خیلی خوبی با یکدیگر داریم و حتی مهدی خیلی به من کمک کرد اما من هم می‌خواستم بیشتر بازی کنم. باشگاه پیکان هم در ابتدا مخالف جدایی من بود اما باید از آقایان شیعی، رهقی و کادر فنی تشکر کنم که سرانجام با جدایی من موافقت کردند. از همه آنها ممنونم و امیدوارم پیکان و مهدی رحمتی در ادامه لیگ موفق و پیروز باشند. من روزهای خوبی در پیکان داشتم، به خصوص فصل پیش و با صعود تیم به لیگ برتر. الان هم جدایی‌ام را خیر می‌دانم و قسمت این گونه رقم خورد.

با توجه به حضور سوشا مکانی، مشخص نیست کدام یک از شما گلر اول باشید؟
نه، هیچ صحبتی نشده. بدون شک هر مربی، بازیکن آماده را به زمین می‌فرستد و تلاش من و سوشا هم موفقیت پرسپولیس است و فرقی نمی‌کند چه کسی دروازه‌بان باشد. من همه سعی و تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس به کار می‌گیرم.

می‌دانی که انتظار از پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خیلی بالاست؟
صددرصد. بدون شک پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر می‌شود. با توجه به حمایت هواداران، تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی و درایت مسئولان باشگاه، روزهای بسیار خوبی برای پرسپولیس رقم می‌خورد.

RSS
منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.