روزهای پایانی صداگذاری ومیکس ˝ به خاطر پونه˝

آرشیو خبرسینما و تلویزیون کد مطلب: ۱۶۹۵۳  

امیر عباس گردان تهیه کننده ˝پونه˝ در گفت و گو با هنرآنلاین

ایرج شهرزادی صدا گذاری و میکس فیلم سینمایی ˝ به خاطر پونه ˝ ساخته هاتف علیمردانی را تا اول بهمن به پایان می رساند

یکشنبه ۱۷ دی ساعت ۱۱:۳۲

امیر عباس گردان تهیه کننده فیلم سینمایی ” به خاطر پونه ” به کارگردانی هاتف علیمردانی در گفت وگو با هنر آنلاین در باره وضعیت آماده سازی فیلم گفت : امید عزیزی ساخت موسیقی فیلم تا آخر هفته به پایایان می رساند و ایرج شهرزادی نیز به شیوه دالبی ساروند آخرین مراحل صدا گذاری و میکس فیلم را انجام می دهد و فیلم تا اول بهمن ماه آماده نمایش می گردد .
گردان در باره مضمون فیلم عنوان کرد : فیلم به معضل اعتیاد می‌پردازد .فیلمبرداری فیلم در۳۲ جلسه به پایان رسید و حدود ۶۰ درصد از فضای فیلم در لوکیشن‌های داخلی می‌گذرد و مابقی‌ آن در فضای خارجی و خیابان‌های تهران جلوی دوربین رفت. در ” به خاطر پونه” به مشکل یک زوج پرداخته می گردد و مسایلی که با آن دست به گریبان می باشند. عوامل و بازیگران از کار بسیار راضی بودند، ارتباط خوبی با نقش‌هایشان داشتند.
وی در ادامه دربارهٔ معضل اجتماعی که در فیلم مطرح می‌شودگفت: معضلی که در این فیلم مطرح است بحث اعتیاد است که بسیاری از خانواده‌ها این روزها متاسفانه با آن درگیر می باشند و در این فیلم نیز شخصیت مرد فیلم با معضل اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کند و اعتیاد مسایلی را برای زندگی مشترک آن‌ها به وجود می آورد. مدتی‌است در سینما به معضل اعتیاد که عده کثیری با آن درگیر می باشند کمتر پرداخته شده است و ما این فیلم را در مذمت این معضل ساخته‌ایم.
در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، ترلان پروانه، علی افشین‌راد، بهاره ریاحی، پروین ملکی، حوری امیری، محمد ساربان، محمدکارت و نیره فراهانی بازیگران اصلی «به خاطر پونه» می باشند.
فیلمنامه این فیلم را هاتف علیمردانی نوشته که مضمونی اجتماعی دارد. فیلم داستان زوجی به نام مجید و پونه را روایت می‌کند که زندگی‌شان به سبب اختلافات فرهنگی دستخوش اتفاقاتی می‌شود
تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: هاتف علیمردانی/ مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری/ صدابردار: محمود خرسند/ طراح صحنه و لباس: امیر ملک‌پور/ طراح گریم: الهام اطیابی/ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی افشین راد/ تهیه‌کننده: امیرعباس گردان

انتهای پیام/


Loading...


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.